5 spoilers inför finalen

1. Alison vet inte själv hur Charles är relaterad till hennes familj. 
"Hon har ingen aning om vem den här personen är. Det blir en chock för Alison när hon får veta vem Charles är. Det visar sig också att Charles är relaterad till familjen DiLaurentis, hur kommer det sig att ingen kände till honom? Det visar en helt annan men häftig story för oavsett om alla vet vad som hänt flickorna försöker de fortfarande klura ut det. De följer samtidigt sina egna stories och deras egna demoner."  
 
2. Ali är Charles ultimata pris
"Charles är besatt av tjejerna och med allt som han har skapat i sitt huvud. Så att ha den riktiga Alison är hans besatthet och hans dröm. Den här sommaren får vi reda på hur allt detta har uppstått likväl som historian om Charles och hans anledningar till att vara så besatt".
 
3. DiLaurentis familjen dras upp
"Vi har alltid vetat att Alison har en konstig familj men nu går det så mycket djupare och blir så mycket mörkare. Det är svårt för henne att lita på någon. Hon kan inte ens lita på sin familj till fullo. Jag har faktiskt njutit av att titta på avslöjandena och agerat ut det".
 
4. Det finns mer av Andrews berättelse än som visas
"Andrew är en konstig komponent i allt det här. Jag kan inte riktigt säga om han har med Charles att göra eller inte, men han har definitivt någonting. Det är kanske inte vad du tror att det är, men han är riktigt häftig. Han kom från ingenstans. Men samtidigt fanns han alltid där... Det är konstig dynamik, speciellt nu mellan honom och Aria och varför han gör som han gör. Så, jag tror fansen kommer tycka om det som händer med Andrew".
 
5. Pieterse vet fler spoilers men vill inte dela med sig
"Det är saker jag har fått reda på om Charles som jag inte får dela med mig av, men jag kan berätta att serien går mot en supercool rikting och det är någonting som jag inte förväntade mig. Vi har verkligen gillat att spela våra karaktärer nu för att allting är så annorlunda och allting vi kommer att filma är så annorlunda. Så alt det här är nytänkt och det är så roligt".
 
 
Detta är saker som Sasha delade med sig av i en intervju :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback