Lansering av ny parfym - Shay




Stillbilder för 3x20 "Hot Water"




























Märkte ni?



Såg ni att den var likadan som i första avsnittet?

Instagram








Bracelets

Original Pretty Little Liars Bracelet

Vill du ha ett likadant armband som tjejerna? Klicka då in dig på DENNA länk, så kan du beställa enkelt!

ANDREW CAMPBELL

Berätta om Andrew, vad borde vi veta om honom?
Andrew är en genuint glad och trevlig kille, det är han verkligen. Han är godhjärtad, vill det bästa om folk och han bryr sig väldigt mycket om Spencer. De två är barndomsvänner och har spenderat mycket tid tillsammans förut. De skulle göra mycket för varandra, Spencer och Andrew. Och det kommer nog alltid att finnas något mellan dem: "Är vi vänner eller är vi vänner?". Så vi får se vad som händer helt enkelt!

Men finns det något mellan dem, dejtar dem?
Det är svårt att svara på, men jag kan berätta att det absolut kommer finnas mer en än gnista där! Så vi kan se framemot lite heat!

Vad kommer hända i säsongen för Andrews del?
Andrew kommer att komma in i serien mer och mer och som jag sa så kommer saker och ting mellan han och Spencer att hettas till, och när de gör det så kommer andra saker skakas om lite.

När du fick rollen, hur mycket research gjorde du genom böckerna för att se vem Andrew var?
Jag höll mig faktiskt med mening borta från böckerna så mycket som möjligt, för att när jag spelar den här karaktären så ville jag ge så mycket som möjligt av MIG i den och inte vara en karaktär som redan finns. Jag tycker om att Marlene och de andra manusförfattarna följer böckerna till viss del och inte helt och hållet, vilket jag vill se i min egen roll också. Bokens karaktär är inte densamma som i serien. 

I böckerna så dejtar Spencer och Andrew, och Andrew är Spencers nya kärlek (då). Sa Marlene något om vad som kommer hända? Några ledtrådar?
Nej, inte riktigt, jag är nog på samma nivå som alla andra. Jag vet inte riktigt vad som kommer hända. Författarna är kända för att överraska genom att göra tvistar och turner på bokens händelser, så tyvärr kan jag inte spoila något för er!

Vad kan vi utläsa genom deras relation?
Det finns absolut kemi mellan dem, nog både till och från kärlek, men jag tror inte direkt att de kommer leva lyckliga i alla sina dagar tillsammans. De vill nog, men stannar förmodligen som bästa vänner föralltid.

Kommer vi se Andrew i samma miljö som förra gången?
Ja, lite annars den här gången!

Hur är det att spela en "nörd/tönt"?
Jag ÄLSKAR det. Jag är lite av en nörd i vanliga fall, så jag spelar i princip mig själv, med glasögon på. Det är skillnaden.

Är du musiker?
Ja, det är jag.

Vad gör du för något?
Jag skriver och sjunger, spelar gitarr och lite sånt. Typ alternativ rock. Lite som Dave Matthews eller John Mayer, gärna akustiskt. 

Du har övat på att vara ond, va? Ifall Andrew blir en ond karaktär!
Det måste jag göra!


SPOILER

OM EZRA.

Vi vet att han har fått reda på att han har en son, men han vet inte hur länge Aria gått och hållit på det och hur hela situationen ser ut, men när allt är sagt så kommer "the Ezria-story" sluta på ett lite annorlunda ställe i år, säger Marlene King. Hela familjen kommer vara samlade och diskutera ordentligt på en bar-toalett.

OM ALISON.
Man kan ju börja undra varför folk fortfarande går och undrar och har på tapeten varför Alison blev dödad, men Marlene King säger att det vore roligt att reda ut i säsong fyra. Att vi då kommer få reda på varför alla tjejerna blev så bra vän med henne. Vad de har för bakgrund tillsammans. Vi kommer dock få se henne rätt mycket i flashbackar i säsong 3B där hennes mer onda sida kommer fram.

 


Promon 3x18


Sneak Peekvideor






Sneak Peekbilder






















PLLeeks


Gifs från senaste avsnittet




















Avsnitt 17 - "Out of the frying pan into the inferno"



Close ad and watch as free user
Start video now
 

Avsnittet

Jag försöker hitta en bra putlocker-video men det är lite svårt, så håll ut till i eftermiddag!

Röstningen







PLLeeks





Instagram








Sneak Peeks från 3x17






















Kommer Toby och Spencer att bli sams igen?



Vi får se en kyss i slutet av promon, tror ni det kommer bli "som vanligt" igen?

Shay Mitchell på L'Amour Launch Party










 

Gifs från senaste avsnittet



 
 














 



Blog Award

Vi har nu dragit igång en stor Blog Award här på PLL.
Just nu pågår anmälningarna som går till på följande vis:
 - Skicka en kommentar i detta inlägg om att du vill vara med och tävla med din blogg OCH i vilken kategori ni ingår. 

För större chanser att vinna kan man: (Fler röster)
- Följ oss på bloglovin
- Skriva ett inlägg om tävlingen på din egna blogg.

KATEGORIERNA:

TV-serie:
Fanbloggar om en eller flera tv-serier
Skådis: Fanblogg om film eller teaterskådisar
Artist/band: Fanblogg om band eller artister inom musik
Övrigt: Fanbloggar om film, böcker, noveller eller som ej passar in i övrig kategori

Röstningen kommer gå till så att man kan genom en omröstning, klicka på den blogg du helst vill vinna kategorin i fråga. Ni kommer alltså inte kunna kommentera till er röster, utan allt sker via en omröstnings-räknare som är gjord via datorn. Hoppas ni förstår, annars är det bara att fråga på! Röstningen startas på måndag 28/1.

PLL-bloggarna.

Priserna är ännu inte klara, men länkningar, tipsande och publicitet är något som kommer komma.

Instagram










Här har ni casten på instagram:

Ashley Benson: itsashbenzo
Lucy Hale: lucyhale89
Keegan Allen: Keeoone
Tammin Sursok: Tammin1
Holly Marie Combs: TheHMC
Shay Mitchell: shaym
Julian Morris: julianmorris
Lindsey Shaw: ladymshaw
Troian Bellisario: sleepinthegardn
Janel Parrish: janellyp 
Sasha Pieterse: sashapieterse27 
Brendan Robinson: brendanrobinson1
Nia Peeples: nia_peeples
Brand Daugherty: brantdaugherty
Tyler Blackburn: longhaired_child
 
 

Såg ni henne?


PLLeeks









Sneak Peek 3x17

 

Ashley Benson i HIMYM









Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.