Svar på kommentar: Är Aria A?

Vi fick en kommentar igår på mitt (Josephines) inlägg om att jag misstänker Aria som A och jag tänkte svara på den i ett inlägg.
 
 
JA, som sagt, jag misstänker Aria nu. Jag tycker att flera saker hon gör ser misstänksamma ut. T ex vid ett tillfälle var alla fyra tjejer tillsammans (för några avsnitt sedan) och de pratade om att berätta för någon om A (tror det var polisen) men Aria sa emot med en gång och tyckte det var en dålig idé. Hon skyllde på att det var för att hon ville skydda Mike, men jag tror egentligen att det kan bero på att hon vill skydda sig själv.
 
Andra grejen jag tänkte på var när Spencer var i London och det kom massa blod ur hennes väska. Den första hon ringde var Aria efter det hände och Aria verkade inte förvånad. Hon sa mest att hon skulle ta det lugnt och inte bli för skraj över det. Sen sa hon att hon var tvungen att gå och direkt när Aria la på, fick Spencer ett meddelande från A om blodet. Den ända som visste vad som hade hänt Spencer med blodet var Aria...? Hur kan A ha koll på vad som händer med Spencer i London när h*n antagligen bor i Rosewood?
 
Utöver dessa två saker tycker jag bara att Aria har varit konstig. De filmar henne lite extra i vissa scener och hon har bara väldigt misstänksamma miner. Jag vet inte... det är bara en känsla jag har fått. Jag kanske har fel, men det är min teori i alla fall. Jag har aldrig trott tidigare att Aria kan vara A, för det känns för overkligt och överdrivet. Men efter det senaste avsnitten har jag bara fått denna feeling.
 
Och det du tar upp om Toby kommentaren... ja, absolut, det låter också trovärdigt. Jag har funderat över det där med Alisons cell, för ja, det är inte många som kommer åt den utom poliser - Toby bland annat. Men samtidigt har han inte visats så mycket i det senaste avsnitten, så det känns lite långsökt? Men vem vet, allt möjligt sker i denna serien, så det går inte att veta!
 
Vad har ni för teori? Om bara ett par avsnitt kommer vi troligen att ha ett svar vem A är - i alla fall tillräckligt med ledtrådar så att vi kan reda ut det (säger Marlene). ÄR NI REDO FÖR ATT VETA?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om en av tjejerna verkligen är A så misstänker jag Aria. Jag håller med om att hon beter sig konstigt och ibland så dyker hon plötsligt upp.

2015-03-06 | 15:51:40
Postat av: Anonym

Om en av tjejerna verkligen är A så misstänker jag Aria. Jag håller med om att hon beter sig konstigt och ibland så dyker hon plötsligt upp.

Svar: Precis!! Så tycker och tror jag också.
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-06 | 15:51:40
Postat av: Anonym

Om en av tjejerna verkligen är A så misstänker jag Aria. Jag håller med om att hon beter sig konstigt och ibland så dyker hon plötsligt upp.

2015-03-06 | 15:51:43
Postat av: Anonym

Oj, det var inte meningen att den kommentaren skulle komma fler än en gång

2015-03-06 | 15:52:40
Postat av: Anonym

Allt är möjligt i Rosewood

Svar: Yes så är det!
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-06 | 18:18:12
Postat av: Anonym

En person som jag tycker är lite "misstänksam" nu är Andrew. Jag tycker att han nu plötsligt bara dyker upp från ingenstans. Men i alla fall så har jag några personer som jag misstänker mest

-Aria
-Lucas
-Toby
-Wren

Svar: Jag tycker också han och dom du listade är lite misstänksamma!
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-08 | 07:55:52
Postat av: Nell

Håller med! Kolla mitt senaste inlägg på min blogg. Aria är A!

Svar: Jättekul att läsa din teori! Jag tror starkt på att Aria kan vara A!
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-10 | 18:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback