Season 5 Episode 25: Welcome to the Dollhouse - SÄSONGSFINALEN!

 
Kommentera om ni har några problem med att spela upp avsnittet! Diskutera gärna avsnittet i kommentarsfältet nedan. Ni som ej har sett avsnittet än varnar jag redan nu att inte titta i kommentarerna så att ni inte får några spoilers.
 
Vi kommer heller inte att publicera några spoilers om säsongsfinalen under dagen så ingen blir spoilad om något för de som inte sett avsnittet. För er som vill se det på Swefilmer kan jag meddela att det kommer upp där idag runt klockan 16.00!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, man blir ju besviken. vi kom alltid ändå blir luras. jag förväntning mig inte ändå av det. riskfyllt att dom kom förlora tittare. det blir inte lik rolig på länge.

Svar: Ja, jag förstår vad du menar. Men samtidigt sa de inte att de skulle avslöja A helt och hållet, och det skulle vara lite tråkigt om de gav oss alla svar idag för vad skulle då hända i nästa säsong? Jag är säker på att vi får massa svar i säsong 6 :) - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-25 | 07:57:22
Postat av: Anonym

Jag tror inte att det är varken Lucas eller Andrew. Detta pga att jag tror att NAT-club och det gänget är inblandade på något vis (speciellt pga att det alltid varit tydligt att Melissa vet NÅGOT). Då tänker jag att A/Charles måste vara äldre. Av alla familjefoton och videon på familjen DiLaurentis att döma känns det som om denne Charles kanske kan vara Jasons tvilling? Och då alltså också Melissas och Spencers halvbror. Längtar efter svar och förklaringar i säsong 6.

Svar: Ja så skulle det kunna vara! Ska bli spännande att se :)
-I
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-25 | 09:21:27
Postat av: Anonym

Tillägg: Så vem är då Jasons tvilling? Jag skulle säga att det är fullt möjligt att det är Wren. Säg att han blev bortadopterad eller nåt, av en familj i England. Upptäckte detta och började gräva i sin familj. Listade ut att det är DiLaurentis/Hastings och vill nästla sig in i familjen på något sätt - Börjar dejta Melissa - funkar inte - provar med Spencer - funkar inte heller. Och Wren har ju haft tillgång till Radley, till sjukhuset, till blod... etc etc. PLUS kommer ni inte ihåg den gången då det stod "nosey bitches die". Nosey är ju den brittiska stavningen på nosy.. Motiv är väl det jag saknar här, men han lär ju varit jävligt förbannad på DiLaurentis och Hastings som adopterat bort honom men behållt de andra barnen.. = Förbannad som fan på Ali och Spencer.. De andra tjejerna kanske mest är collateral damage?

Svar: Jag har alltid sagt att Wren är A så håller fast vid det, har dock inte heller något motiv! Vet inte om han kan vara Jasons tvilling, men det vore spännande! Tänker att Andrew kanske kan ha med Charles att göra annars? Ska bli så spännande att få alla svar sen! :)
-I
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-25 | 10:02:12
Postat av: Aurora

Jag gick in på min mobil 8:25 och då fanns pll avsnitt 25 på swefilmer. Den behöver inte laddas upp så sent. Jag tror det berodde på att många ville se den innan amerikanarna avslöjar nägot

Svar: Jasså okej! Vanligtvis brukar det vara klockan 16.00 men kanske blev annorlunda idag :) - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-25 | 16:33:38
Postat av: Matilda

Jag får inte fram ngn bild ens?!

Svar: Vad konstigt! Kopiera den här länken så kan du se avsnittet där: http://www.cokeandpopcorn.me/stream-free-tv-watch-pretty-little-liars-season-5-episode-25-online.php
Hoppas det fungerar bättre! :)
-I
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-11 | 19:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback