PLL TAG - LINN

1. Vem är din favorit karaktär?
Emily! Dels för att Shay Mitchell är en superbra skådis och för att hon är mest lik mig personligen.
 

2. Vem tror du är bakom A teamet?
Oj så svår fråga. Någon som tjejerna mobbat/ej tyckt om som vill ha hämnd. Mona, Lucas? Tror att det är en grupp personer.

 

3. Vem är din favoritship?
Spoby! Även om jag inte gillar Toby så mycket längre.

 

4. Mest minnesvärda ögonblicket i showen.
När Emily får veta att Maya är död. Hon agerar det såå bra.

 

5. Favorit skurk.
Mona.

 

6. Vem tror du vill eller kanske är en skurk?
Tror Alison är skyldig till mer än man vet om.

 

7. Vilken tjej tycker du har blivit mest plågad av A?
Emily eftersom att Maya faktiskt dog.

 

8. Vilken av de fyra flickornas stil gillar du mest? Och vilken är mest relaterad till din stil?
Jag älskade Hannas stil i den första säsongen, men nu gillar jag mer Emilys.

9. Vem tror du dödade Mona? 
Tror inte att Mona är död.

 

10. Vem är din crush på showen?
Alex Santiago. Han var med i första säsongen och var tillsammans med Spencer. Han heter Diego Boneta.

 

11. Vilken av tjejerna gillar du minst?
Hanna Marin.

 

12. Vilken var den största chockerande ögonblicket för dig?
Oj, jag tror mitt ögonblick kommer i nästa avsnitt!

 

13. Tror du att Mona verkligen är död?
Nej.

 

14. Vem har den mest komplicerade relationen?
Spencer och Toby just nu i alla fall.

 

15. Vilken är den sötaste relationen?
Ezria♥

 

16. Mona Eller Jenna?
Mona.
 

17. Garret Eller Wilden?
Garret.

 

18. Sean Eller Ben?
Sean, han är mycket snällare.

 

19. Paige Eller Maya?
Jag älskade Maya, men Paige är också en bra karaktär. Kan inte välja.
 

20. Travis Eller Caleb?
Caleb.

 

21. Wren Eller Toby?
WREN!

 

22. Jason Eller Ezra?

Jason.

 

23. Vilken säsong hittils är din favorit?
1a och 5e.
 

24. Vem tror du är A? 
Det skulle kunna vara någon av tjejerna som blivit mobbade av Alison. Typ Hanna, att Alison alltid var på hennes vikt, eller så, men på senare tid har jag tänkt mer och mer att det är Aria och att Andrew hjälper henne mot Mike.

 

25. Vad skulle du göra om A var efter DIG?
Ringa polisen direkt och sen flytta utomlands hehe.
 

Svara gärna på några frågor i kommentarsfältet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback