PLL frågor (tag) | Josephine

1. Vem är din favorit karaktär?
Jag gillar Emily och Caleb.
 

2. Vem tror du är bakom A teamet?
Aria + massa medhjälpare, t ex Melissa, Lucas, Wren, Jenna osv.

 

3. Vem är din favoritship?
Ezria & Haleb!

 

4. Mest minnesvärda ögonblicket i showen.
När Mona blev avslöjad som A, när Ezra blev avslöjad som 'A' och när Ezra blev skjuten i New York. Det är tre avsvnitt som jag mest tänker på som var riktigt mäktiga och spännande!

 

5. Favorit skurk.
Mona har alltid varit min favoritskurk. Hoppas faktiskt att hon lever fortfarande (vilket jag inte tror att hon gör)

 

6. Vem tror du vill eller kanske är en skurk?
Jag tror att Paige alltid har varit en skurk, för hon har alltid varit lite mystisk... Nu är hon dock inte med för tillfället eftersom hon åkte bort, men vi får väl se!

 

7. Vilken tjej tycker du har blivit mest plågad av A?
Jag tror nog Spencer. Känns som att hon blivit mest påverkad!

 

8. Vilken av de fyra flickornas stil gillar du mest? Och vilken är mest relaterad till din stil?
Jag gillar mest Hannas och Emilys stil mest, men tror nog att Emilys är mest lik min egna stil. Jag skulle lätt kunna ta på mig det som hon har i vissa avsnitt :).

 

9. Vem tror du dödade Mona?
Åh jag har funderat på detta men jag vet verkligen inte. Tror inte att det var Alison i alla fall. Tror säkert det var A, vem A nu än är.

 

10. Vem är din crush på showen?
Caleb & Ezra!

 

11. Vilken av tjejerna gillar du minst?
Jag gillar alla tjejerna men om jag skulle välja någon skulle jag nog säga Hanna för hon gör lite dumma val ibland känner jag haha.

 

12. Vilken var den största chockerande ögonblicket för dig?
Det Halloween avsnittet när Ezra typ avslöjades som A. Satt typ och grät i soffan haha, blev så besviken!

 

13. Tror du att Mona verkligen är död?
Ja det tror jag. Men man vet ju aldrig med denna serien.

 

14. Vem har den mest komplicerade relationen?
Måste nog vara Ezria och Spoby. Spoby har varit ganska stabila rätt länge men den senaste tiden är det ju ganska hopplöst... och Ezria är också lite upp och ner, speciellt för tillfället vilket jag tycker är tråkigt!

 

15. Vilken är den sötaste relationen?
Ezria tycker jag!

 

16. Mona Eller Jenna?
Mona! Har inte fastnat för Jenna så mycket, och hon har varit lite borta den senaste tiden?

 

17. Garret Eller Wilden?
Garret! Gillade aldrig Wilden haha, tyckte han var jobbig ;).

 

18. Sean Eller Ben?
Gud, vilka var det ens? Var inte det Hannas och Emilys pojkvänner i början på serien? Kommer knappt ihåg, så jag vet inte haha!

 

19. Paige Eller Maya?
Jag har aldrig riktigt gillat Paige för hon verkar så mystisk och Maya var så himla söt och gjorde Emily så lycklig, så jag säger Maya!

 

20. Travis Eller Caleb?
CALEB lätt!

 

21. Wren Eller Toby?
Hmm jag säger nog Wren. Han är brittisk och det är jag med så därför väljer jag honom haha, tycker han är cool ;).

 

22. Jason Eller Ezra?

Åh så svårt för jag gillar båda jättemycket. Men om jag måste så väljer jag Ezra, han har jag ju alltid gillat.

 

23. Vilken säsong hittils är din favorit?
Hmm... kommer knappt ihåg vad som har hänt i vilka säsonger. Men jag minns nog att de första säsongerna (1-2) var ganska bra :).

 

24. Vem tror du är A?
Aria Aria Aria!!!

 

25. Vad skulle du göra om A var efter DIG?

Jag vet bara en sak och det är att jag INTE skulle gjort det som tjejerna gör. Jag skulle lätt berättat för mina föräldrar och polisen innan allt blir så komplicerat som det har blivit i serien. Dessutom skulle jag låst och spärrat alla fönster och dörrar typ. Även dragit igen gardinerna haha.

 

Nu utmanar jag mina bloggvänner Isabelle & Linn att göra denna tag! Var det kul att läsa mina svar på dessa frågor? Är det något ni skulle vilja se mer av?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du brittisk?

Svar: Ja, jag (Josephine) är född och uppvuxen där :) kom till Sverige 2006
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-17 | 18:51:36
Postat av: Anonym

Roligt att läsa vad ni tycker och tänker

Svar: Kul att du tycker det!
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-17 | 19:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback