Avsnitt vi bör se innan finalen

Som vi alla vet är det säsongsfinal inatt och Marlene har meddelat att det finns fem avsnitt som vi bör har sett innan. I dessa fem avsnitt finns ledtrådar som är mycket avgörande om det är något du ska förbereda dig med innan finalen.

Dessa avsnitt tycker Marlene att man borde titta lite extra på:

Säsong 3 avsnitt 1 - "It Happened 'That Night"
Säsong 3 avsnitt 24 - "A Dangerous Game"
Säsong 4 avsnitt 24 - "A Is for Answers"
Säsong 5 avsnitt 1 - "Taking This One to the Grave"
Säsong 5 avsnitt 12 - "How the 'A' Stole Christmas"
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer ni se på de avsnitten?
Jag tycker faktiskt det är lite tråkigt att se på avsnitt man redan sett en gång :)

Svar: Nej, jag själv har inte riktigt tid till att se så många avsnitt innan finalen. Så jag nöjer mig med att titta på finalen imorgon bara :) - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-24 | 17:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback