PLL tag frågor | Josephine

What is your favourite season of Pretty Little Liars?
Jag gillar säsongen som sänds just nu, det vill säga säsong 6. Helt enkelt för att det är den mest spännande säsongen och vi är så nära nu att få veta vem Charles är. Jag kan tänka mig att säsongsfinalen kommer vara helt galen!
 
Who is your favourite liar? (Including Alison)
Jag tror att jag gillar Emily bäst. Jag gillar hennes stil och jag gillar hennes personlighet!
 
Who is your favourite Male role?
Caleb som spelas av Tyler Blackburn, utan tvekan!
 
Who is your favourite villain? Mona tycker jag är en grym skurk. Men vem vet, jag kanske ändrar mig till Charles sen när vi får veta vem han är!
 
Who are your favourite parent(s)?
Jag tycker verkligen om Arias mamma, Ella. De verkar ha en sån fin mammadotter relation! Skulle dock inte kunna säga Arias pappa också, för han är rätt creepy och misstänksam om jag ska vara riktigt ärlig.
 
What is your favourite couple?
Det har alltid stått mellan Ezria och Haleb. Om jag måste välja... så blir det nog Ezria.
 
Who's style do you like the most? Do you have a favourite outfit?
Jag tycker mest om Emilys stil om jag ska välja. Jag gillar hennes slappa med ändå snygga och trendiga stil. En outfit som jag tyckte om var denna nedan från säsong 5, avsnitt 2 - Whirly Girlie. Älskar den grå jackan med de svarta läderarmarna!
 
 
What is your favourite A text?
Jag har nog ingen favorit kan jag säga. Alla meddelanden från A har varit rätt obehagliga. Men en speciel som jag verkligen inte diggade så mycket var denna:
 
 
Det kändes bara som att tjejerna kom tillbaka på ruta 1 och de insåg att de är inte mycket i närheten av att få tag i vem A är. Hopplös situation! A är alltid ett steg före dem!
 
What is your favourite shocker moment?
När Ezra avslöjades att "vara A", vilket han egentligen inte var nu i efterhand. Men det var den största chocken!
 
What is the scene that you always remember? (Favourite memorable scene)
Flera scener... när Ezra var A, när Alison visade sig vara vid liv, när Charles visade sig bakom Spencer... alla säsongsfinaler helt enkelt! De är alltid mina favoritavsnitt för det händer så mycket spännande grejer och mycket avlöjas då.
 
Who is your ultimate favourite character?
Caleb!
 
Favourite PLL line/quote/speech?
"Friends share secrets, thats what keep us close"
 
Känn er fria att också svara på dessa frågor på eran blogg! Länka då eran blogg i kommentarerna så att vi kan läsa era svar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback