Svar från frågestunden

Tack snälla för alla era grymma frågor som ni ställde! Eftersom vi är två ägare hos denna bloggen, kommer vi båda svara på frågorna och därför kan det komma två svar på vissa frågor. Enjoy!
 
Vad har nu för teori om vem som är A?
Josephine: Denna frågan har vi fått många gånger och jag svarar nästan samma sak varje gång - inte en aning! Nu börjar det luta lite mot att Mike är lite misstänksam, men samtidigt förstår jag inte vad han skulle ha för anledning till att vara A. Jag tror inte det är Alison för det skulle vara för givet. Jag kan tänka mig någon som Melissa? Men jag har ingen teori till varför... jag blir bara förvirrad när jag tänker på det, så jag känner mest att jag vill ha ett svar istället för att sitta och klura ut det själv!
Linn: Jösses, säger som Josephine, ingen aniiiing! Har alltid trott att det varit Alison, så jag tror jag står fast vid den tanken, men samtidigt tror jag att det finns många inblandade som har någonting med A att göra, säkert alla.
 
Hur länge har ni haft bloggen?
Josephine: Bloggen startades 25 januari 2013, men jag började inte blogga här förrän två-tre månader senare.
Linn: Jag startade bloggen det datumet och har bloggat sedan dess!
 
Är er blogg stor?
Det beror på hur du definerar "stor" men vi har ändå en del läsare som kikar in här varje dag och kommenterar och läser våra inlägg och det uppskattar vi verkigen! :)
 
Har hört att A kommer vara en person som vi såg i säsong 1. Jag tror det är Wren eller Melissa eller Mike. Vad tror ni?
Josephine: Precis, det stämmer. Jag tror också någon av dom, men som jag nämde, har jag ingen aning!
Linn: Håller med Josephine, Melissa tror jag inte åkte iväg utan anledning, hon har säkert någonting med saken att göra. Sen tror jag även att de fyra lögnarna har något med A att göra.
 
Favorit par? 
Josephine: Haleb och Ezria är mina favoriter!
Linn: Spoby. Fast egentligen gillade jag Alex och Spencer allra mest, men det höll ju inte så länge.
 
Har ni instagram?
Josephine: Yes - josephineinarsson.
Linn: Ja, johanssonlinnn.
 
Hur många är det som skriver bloggen?
Vi är tre stycken som bloggar.
 
Hur gamla är ni?
Josephine: Jag är 18 år!
Linn: Jag är 19 och fyller 20.
 
Hur många besökare brukar ni ha varje dag?
Väldigt olika beroende på vad det är för period men om serien är igång ligger det runt 50-80 unika läsare varje dag och ökar till 100-200 på onsdagar då vi lägger upp avsnittet.
 
Om ni går på gymnasiet vilka gymnasiet linjer går ni? Är intresserad vilka typer av männisor ni är :)
Josephine: Jag går sista året på Estetik & Media på Estetprogrammet. Jag tar alltså stundenten i juni!
Linn: Jag gick också estet, men har tagit studenten redan. Nu jobbar jag inom restaurang och ska ut och resa om några månader.
 
Tror ni nån av tjejerna är A?
Josephine: Jag tror inte att någon av tjejerna har med A att göra!
Linn: Alltså, ja typ. Alison tror jag starkt på, men sen tror jag alla har en del i the A-team att göra!
 
Har hört ett rykte om att någon av tjejerna kommer dö. Tror ni det är sant?
Josephine: Det låter väldigt dramatiskt men vem vet?! Vad som helst kan hända i denna serien känns det som. Om någon av tjejerna inte vill vara med i serien längre kan jag lätt tänka mig att de kommer "döda" hennes karaktär eftersom det sker så mycket mord i Rosewood ;). Men jag hoppas självklart inte att detta händer!
Linn: Jag har inte hört att någon av tjejerna ska dö, men som Josephine säger - om någon ska sluta så kommer de förmodligen göra ett mord av det. Hope not!
 
Jag hörde att vi tittare får reda på vem A är i säsongens sista avsnitt av 5b, men att själva skådespelarna inte får reda på det för än i säsong 6. Vad tror ni om det?
Josephine: Japp, det har jag också hört och det tycker jag är lite intressant. Jag tycker det kan vara en rolig grej att vi får veta före tjejerna så att vi på något sätt kan få se hur "A jobbar" om ni förstår hur jag menar. Men sen vill jag inte att det ska pågå för länge, utan jag tycker att de ska få veta vem A är inte för långt fram.
 
Vad tror ni finns i den där tunnan? Vi har inte sett Melissa på länge och Toby ville inte tala om för Spencer vad som fanns i tunnan.
Josephine: Jag tror det är lite samma sak som med den där bagageluckan i bilen från en säsongsfinal om ni minns? Vi höjde förväntningarna rätt mycket där och trodde att det var en död människa men det var en gris... Jag kan tänka mig att det är något liknande i den tunnan - så vi bör nog inte ha för höga förväntningar! ;)
Linn: Jag tror att de bygger upp skräcken så mycket att man kommer bli superbesviken när man får reda på det. Tror inte att det ligger någon människa där.
 
Vem i pll shippar ni? :D. Otp enligt mig är helt klart spoooobyyyy <3
Josephine: Som jag nämde förut är Ezria och Haleb mina favoriter! Men om jag måste välja en av dom så väljer jag nog Haleb bara för att Caleb är min favvokaraktär ;).
Linn: Gillar också Spoby! Fast egentligen inte så mycket Toby, men skulle jag behöva välja ett par så är det dem.
 
Vem är eran favorit karaktär? Gör er bästa gissning på vem A är.
Josephine: Caleb som jag precis nämde! :) Min bästa gissning på vem A är: Marlene hahaha.
Linn: Mike! Älskar honom! A är Alison.
 
Tack så mycket för alla era grymma frågor! Hoppas ni får en fortsatt bra dag :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback