Några svar från frågestunden

Vem är din favorit skådespelare i pll? - Min favorit är nog Tyler Blackburn. Älskar hur han spelar Caleb och dessutom är han rätt snygg ;).

Vad tycker du att det sorgligaste som hänt i pll hitils? - När man fick veta att Ezra gjorde det han gjorde mot tjejerna. Var jobbigt att se Aria så ledsen!

Gillar inläggen pll login och rolig fakta om skådespelarna. - Kul att du gillar det! Det ska vi fortsätta med :).
 
Spolier mer? Skriva mer om ezra, toby, caleb, emilys flickvän istället för fyra tjejerna, skriva om berätta lite hur ni tänkt av killar och tjejer vad dom kom gör i framtiden i pll, skriva mer om tjejernas föräldrar, skriva mer om andra kärakterar istället för tjejerna...? - Absolut, tack för tipsen! Vi ska försöka skriva mer sådana inlägg. Spoilers är inte alltid lätt att hitta dock, men vi ska göra vårt bästa!
 
Håller på och ser om serien, och som jag förstår det var hanna och mona vänner innan hanna blev vän med alison. Stämmer det? - Jag är inte säker på om de var vänner innan Alison men jag vet att Hanna och Mona blev vänner efter Alison försvann.
 
Vet ni om producenterna ska gör någon ny serie efter pll? Isåfall vad heter den och vad kommer den handla om? - Nej, producenterna har inte sagt att de ska göra en ny serie efter PLL. De har inte ens bekräftat när serien kommer vara slut, så jag tror inte de har tänkt så långt än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback