Många är besvikna

Jag har hört att det är väldigt många som är lite besvikna på att Cece är A, och Sara redcoat. Nu säger jag inte att alla är det men vad jag hört så är det många som är lite besvikna. Jag är en av dom. 
Jag hoppades verkligen att inte Toby, Caleb, Jason eller någon annan ex. Nån av tjejerna skulle vara A. Men nu såhär i efterhand så måste jag säga att det skulle vara mer spännande om någon vi älskar skulle vara A. Cece har för mig och jag tror för många andra oxå aldrig varit en favorit. 

Jag tyckte att avsnittet var bra och så men det kändes som att dom helst av allt bara ville börja på ett nytt kapitel och valde ut "vem som skulle vara A så snabbt som möjligt". Det jag försöker säga är att i PLL är allt väldigt genomtänkt och noga gjort men just i detta avsnittet kändes det lite slarvigt.. 
Kommentera ifall du håller med mig eller dela med dig av din egna åsikt;)



Kommentarer
Postat av: -A

Det känndes som att avsnittet var för kort, speciellt med tanke på all information vi fick. Att Sara var red Coat och black Widow kännes som väldigt hastigt beslut de tog.
Men generellt så tyckte jag avsnittet var bra och spännande. Jag tyckte faktiskt synd om CeCe men jag hade nog hoppats på att bli mer överraskad. Jag hade hoppats på att min reaktion skulle vara som Shay och Marlene visade men det var den inte. Min reaktion var "Jag visste det" och sen så blev jag en aning ledsen över att det är över. Det är inte helt över än men det känns faktiskt som det nu när de avslöjat vem A är.
Jag såg på avsnittet live och jag kunde inte sova efter det. Jag kunde inte, och kan fortfarande, inte sluta tänka på att CeCe är A och på hennes historia.
Jag är glad, över att vi och tjejerna äntligen fick veta vem A är och varför, men samtidigt en aning besviken.

Svar: Det verkar som hastiga beslut, men de har faktiskt planerat den här storyn i flera år. Jag tycker också att avsnittet var spännande! Men håller med om att jag inte blev speciellt överraskad. Det kändes konstigt att helt plötsligt få veta men samtidigt är det sjukt gött att äntligen veta. Det tar väl några dagar att smälta, så jag hoppas du kommer kunna sova på nätterna snart! Kram - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-13 | 18:37:33
Postat av: Anonym

Jag är också lite besviken över avsnittet och allt... Jag har följt serien i flera år och hade verkligen hoppats på att A skulle vara en som hade en "större" roll och inte någon som kom med i serien två år efter den startade... Samma sak gäller Sara som man aldrig träffat innan utan bara hört talas om henne i några avsnitt och nu är hon både Red coat OCH Black Widow, vad har hon med allt och göra liksom?
Men å andra sidan så är jag ju glad över att äntligen fått veta vem som är A efter alla dessa år och serien är inte slut än, så vi har säkert massa spännande saker att se fram emot!

Svar: Bättre förklaringar får vi säkert oxå! -C
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-13 | 19:17:22
Postat av: Matilda ♡

Jag håller verkligen med! De som skrivit serien gjorde väldigt många missar från andra avsnitt vilket verkligen gör att man tror att A inte var så genomtänkt trots allt... Tyckte även förklaringen till varför hon gjorde allt detta mot tjejerna var riktigt dålig. Bara för att tjejerna tyckte det var "skönt" att Ali var borta hotar man ju inte dem OCH Ali så många gånger med så hemska saker? Och när Ali ifrågasatte allt Cece hade gjort svarar hon bara att "ingen dog ju?". Hoppas verkligen att det blir bättre i nästa säsong, att vi får mer förklarat..

Svar: Många tycker som du, att det inte var genomtänkt. Men helt ärligt så tror jag att vi inte har fått alla svar än. PLL är inte slut och vi lär få veta mer i de kommande säsongerna om CeCe och varför hon har gjort som hon gjort. Vi får tänka att hon kom från en rätt galen familj, så det är inte så konstigt att hon gjort så knäppa grejer! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-13 | 20:27:53
Postat av: Aurora

Ja jag skulle in här för att kolla om ni hade lagt upp och såg på twitter feedet #CeCeIsA . Så det blev inte så spännande. Tror det där med black widow och Red coat så tog dem typ bara en skådespelare och gjorde till både och. Hon duschade lite väl mycket, har alltid misstänkt att hon är konstig 😂

Svar: Ja, det lätt att spoilad några dagar senare. Synd att det blev så för dig. Ja, så kan det vara med Sara! Hon verkade misstänksam. - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-14 | 02:11:04
Postat av: Maja

håller helt med!

2015-08-14 | 10:55:00
Postat av: Zara

Blev besviken på vem den riktiga A är. Det hade varit mer spännande om det hade varit någon annan som haft större roll i serien. I final avsnittet vart Cece berättar att anledningen till att hon varit ute efter tjejerna är för att hon tyckte att dem var dåliga vänner mot alison samt som hon fann det drivande och beroendeframkallande att utsätta tjejerna för allt ont. Känns som ett klitschigt svar! Hade förväntat mig djupare svare.
En annan sak som inte riktigt hänger ihop är hur kommer det sig att cece är så intelligent och kunnig inom många saker när hon egentligen har varit på starka mediciner vart hon ej kunnat tänka klart? Hon har ju spenderat större del av sitt liv inne på Radley, hur kan hon ha så mycket kännedom om livet utanför?? Makes no scence.

2015-08-15 | 21:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback