Caisas Teori

Nu är det verkligen inte länge kvar tills att vi kommer "Face to face" med A. Det var en läsare som undrade om vi som bloggar kunde skriva våra teorier om vem vi tror att Red coat och Charles är. 
Här är min:
 
Jag har alltid trott att Cece Drake är red coat, mest för att jag tror att red coat är en tjej och hon är den ända personen jag kan komma på att anklaga för att vara red coat. 
Det kan ju nästan inte vara en slump att Charles och Cece har samma initialer, allt är ju så genomtänkt i pll. Alison och Cece är rätt så lika varan och båda är mystiska, precis som hela Dilaurentis familjen. Lite långsökt kanske men jag tror att Cece är släkt med "The Dilaurentis".
 
Jag tror också att Mr. Hastings och Melissa har något med A att göra. 
Jag har nämnt det förr men jag tror verkligen att Jessica D lever! Sen om jag har rätt eller fel är en annan sak:)
 
Dom som äger pll och som skriver manuset vill ofta få oss att tro olika saker. Ett exempel är A's meddelanden. Dom skriver något som är speciellt med den personen dom vill få oss tro är A och det gör vi oftast oxå.. 
 
Men vem tror jag är A? Jag är ärligt talat lite som Josephine, jag byter ofta vem jag tror är A. Men just nu tror jag verkligen på att Charles är A. Men vem är Charles? Ja för mig är allt bara en stor fråga kring honom.. 
Fast på ett sätt känns det som att han kanske inte är det för det är för självklart.. Inget i pll är väll självklart just nu? Haha jag vet ärligt inte vem A är.. Eller det gör väll bara pll redaktionen.. 
Här var min teori.. Inte så lång men men.. 
 
Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Aurora

Vill bara tipsa alla PLL fans med twitter konton att twittra #FaceToFace på twitter. Det kommer ledtrådar om vem som är A när till exempel när det finns 100 000 tweets med #FaceToFace
Såå taggad!!

Svar: Jättebra tips! Vi är också supertaggade, snart smäller det!! :)
-I
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-11 | 15:42:48
Postat av: Anonym

kan ni räknar ner till pll kom

2015-08-11 | 18:46:14
Postat av: Anonym

kollar in http://www.pllfinale.com/FaceToFace

Svar: Kul grej, vi publicerar ledtrådarna ikväll :)
-I
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-11 | 19:38:50
Postat av: Lovisa

Började tänka på en sak nyss, Maya kan vara inblandad i det här. Asså det är så random och jag vet att hon dog men hur många gånger har inte folk återuppstått i PLL? Tror inte hon är Charles för de är ju antagligen en kille men de vart ju aldrig något avslut på Mayas mord. Dom släppte typ bara de, kommer inte ens ihåg om de var nån begravning? Vore ju lite roligt om hon var med på nåt sätt, så jag tror på de nu. Annars tror jag Wren (fast jag inte vill) och Cece som alla andra haha.

Svar: Så kan det absolut vara, man vet aldrig. Tycker också att de avslutade grejen med Maya väldigt plötsligt, förhoppningsvis får man fler svar om henne någon gång :) Tror däremot att de hade begravning för henne, bara att den ägde rum under sommaruppehållet då de hoppade över sommaren även i serien, om du förstår vad jag menar :)

Ikväll få vi se!!
-I
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-11 | 19:40:56
Postat av: Anonym

Jag brukar titta på avsnitten på eran blogg men jag är inte säker på när jag kommer hem imorgon. Jag skulle vara jätte tacksam om ni väntade med att lägga ut saker om avsnittet tills kanske 17.00 så att alla ska hinna se det.Älskar er blogg!

Svar: Tack!! Vi ska inte publicera några spoilers om avsnittet förrän på torsdag, så att så många som möjligt hinner se avsnittet. Du behöver inte oroa dig :) -I
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-11 | 19:47:33
Postat av: Anonym

kanske Mike är A för att han är inte ofta med på pll serie. vi har glömt honom... får kolla ikväll vem kan det vara

Svar: Mycket möjligt! Snart vet vi! :)
-I
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-11 | 20:00:25
Postat av: :3

vart kan man se avsnittet?

Svar: Antingen ser du avsnittet live inatt, då kan du klicka på någon av länkarna vi länkade i ett tidigare inlägg under dagen. Annars kan du se avsnittet här på bloggen imorgon :)
-I
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-11 | 20:32:19
Postat av: Anonym

Hej! Tycker att eran sida är den bästa pll bloggen! När i morgon lägger ni ut avsnittet? Kram

Svar: Åh tack snälla! Avsnittet kommer upp imorgon runt 07.00 på morgonen! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-11 | 23:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback