Ledtråd till att Aria är inblandad med 'A'

Minns ni i "Thrown from the Ride" (5x04) så kollade Ariahennes email ... Tja, när man går tillbaka ser vi ett mejl som inte kan ha menat något men kan vara en ledtråd nu som handlar om lilla fröken Aria. Hon fick detta email:
 
Harvey D.
Angående: Installera staket
Jag skulle vilja övergå till material alternativ för stängsletprojekt som vi har d...

VAD för stängselprojekt har Aria diskuterat med någon? Varför skulle hon vara inblandad i ett stängselprojekt i första hand? Efter "Welcome to the Dollhouse" (5x25) vet vi nu att 'A' har också arbetat på ett ganska genomarbetat "staket-projekt?" MYCKET misstänksam, Aria! Eller vad säger ni?
 
 
Teori hämtad härifrån.

Kommentarer
Postat av: -S

Oj, verkligen inblandad i den här -A/Charles röran. men vem var det ifrån? Harvey D. Den enda jag vet som heter något liknande är Sara Harvey.

Svar: Ja man tror ju nästan att Aria är inblandad. Men ja, frågan är ju vem Harvey D. är som du säger! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-04-13 | 16:24:27
Postat av: Aurora

Jag tror inte Aria är A, de gör det för obvious. Och Aria kan inte bli kidnappad av sig själv 😂

Svar: Haha jo jag vet, det hade vart lite knasigt! Men man vet ju aldrig ;) Haha - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-04-14 | 07:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback