Wren?

Vad tänker ni om Wren egentligen? Har han några hemligheter och är han misstänksam?
 

Kommentarer
Postat av: ...

Hmm.. Vet inte riktigt vad jag tror om han, förstår mig inte riktigt på han om han vill gått eller ont.

Förresten, har ni märkt att ibland märker A sina meddelanden med -A, och ibland med --A
Jag tror det finns en typ snäll A som försöker hjälpa tjejerna. (Allison kanske ).
Och en dum A, (Cece kanske). Och Marlene skrev på Twitter att "big A stole the game from Mona" , så då var det väl kanske Cece för en gång såg det ut som hennes hår man såg och en gång Allisons längre hår. Marlene skriver också ibland något om "big A" OCH "original A". Vad tror ni om detta?

Svar: Intressant teori! Det har jag inte tänkt på innan att A signerat olika. Så kan det ju vara, bra tänkt!
Pretty little liars Fanblogg

2014-09-22 | 22:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback