PLL Tag | Josephine

Hej på er! Vi fick en kommentar där en läsare frågade om vi kunde göra en PLL tag på bloggen, alltså svara på frågor om PLL utav vad man själv tycker och tänker. Jag Josephine tänkte göra denna taggen så hoppas ni tycker det blir kul att läsa!
 
 

Who is your favourite character? Mina favoriter är Caleb & Ezra. Mest för att dom båda är charmiga och snygga och är så kära i sina flickvänner ;).

 

Who do you think is behind the A team? En fråga som alltid är lika svår att svara på. Jag har verkligen ingen aning men det känns som att någon utav tjejerna t ex Aria har med A att göra. Men samtidigt tror jag inte det eftersom Marlene har bekräftat att det inte är någon utav tjejerna... alltså nej, jag vet inte!!

 

Who do you ship? Ezria och Haleb!

 

Most memorably cheesy/stupid moment? Oj hm... det var svårt att komma på något. Kanske när Hanna sa "Jenna can't hear us, she's blind" haha, det var rätt korkat sagt.

 

Favourite villain? Jag gillar Mona, hon var en bra villain samtidigt som jag verkligen hatade henne ibland.

 

Who do you think will/might become a villain? Jag tror att Paige kan bli en villian. Hon tycker jag alltid har varit misstänksam och ser lite knepig ut ibland. Någon annan som håller med?

 

Wich girl do you think has been hurt the most by A? Hm.. Alison tror jag nog mest men efter det kommer nog Spencer eller Emily tror jag.

 

Wich girl’s style do you love the most? Jag gillar Emilys & Hannas mest! Emily är lite cool och slapp sådär men ändå tjejig och Hanna har mycket färger och står ut lite mer vilket jag gillar.

 

Who is your Crush in the series? Caleb... men innan han kom in i serien var det Ezra :). Sen är även Jason sjukt snygg hehe.

 

Which of the five girls’ style do you like least? Spencers stil skulle jag nog säga. Passar på henne men inte på mig!

 

Who of all the characters you do not like? Jag gillar inte Arias pappa så mycket. Tycker han är lite skum och även Arias bror tycker jag är lite töntig ibland haha. Paige är lite konstigt ibland också.

 

What was the most shocking moment for you? Oj det var nog när man fick veta att Mona var A och när man trodde Ezra var A också. När Ezra var A började jag nästan gråta haha!

 

What would you do if A was after you? Jag hade lätt sagt till någon eller ringt polisen! Eller övertalat min familj att flytta haha. Aldrig att jag hade låtit någon stalker följa efter mig i typ 3 år... usch!

 

What has been your favourite episode so far? Oj det har varit måånga avsnitt men jag tycker alla säsongsavslut har varit RIKTIGT grymma avsnitt och mycket drama vilket jag älskar! Så jag får nog säga det.

 


Detta var faktiskt roligt att göra så tack för idéen, du som kommenterade! Nu utmanar jag dom andra bloggarna hos vår PLL blogg - Isabelle & Linn att göra denna taggen. Jag utmanar också alla våra goa läsare att göra denna tag och kommentera sedan nedan så att vi kan få se era svar och hur ni tycker & tänker kring dessa frågor om serien. Ha det så bra så länge!


Kommentarer
Postat av: jomiis

Who is your favourite character? Jenna, Mona & Caleb

Who do you think is behind the A team? Trodde förut Hanna eller Spencer men kanske någon av föräldrarna/lärarna. Någon vuxen.

Who do you ship? Maya & Emily + Hanna & Caleb!!

Most memorably cheesy/stupid moment? Kan tycka att tjejerna är lite överdramatiska lite då & då, sen så kan också grejer från A vara ganska töntiga, haha ;)

Favourite villain? Jenna & Wilden. Mest Jenna!

Who do you think will/might become a villain? Någon av föräldrarna eller någon vuxen

Wich girl do you think has been hurt the most by A? Fysiskt: Emily eller Hanna, båda har blivit ganska "skadade" av A. Psykist: Spencer

Wich girl’s style do you love the most? EMILY!! Cool, slapp o tjejig som du sa ;) Sen tycker ja även om vissa kläder från Spencer & Aria också, de mer kreativa.

Who is your Crush in the series? Caleb alla gånger! Men gillar väl typ han mindre o mindre för han är så "deprimerad"...

Which of the five girls’ style do you like least? Hanna, tycker nog hon har lite för tjejig stil med rosa volang linne, klackskor & handväska hela tiden.

Who of all the characters you do not like? Alison. Först så mobbar hon sina vänner utan skäl (A är inget skäl att mobba sina vänner!) och sen rymmer hon, sedan kommer hon tillbaks o ljuger ihop något, vill att folk ska tycka synd om henne & att hon o hennes vänner fortfarande ska vara kompisar, sjukt.. -.-

What was the most shocking moment for you? Vet inte riktigt, min kompis typ spoila allt så de var lite tråkigt..

What would you do if A was after you? I början hade ja tyckt de var spännande men kort därefter hade ja berättat för familj & ringt polis osv, hehe

What has been your favourite episode so far? Första, om jag ska vara ärlig så tycker ja alla säsonger bara blir sämre :/ Inte så kul längre att kolla...


Kul att ni gjorde en tag! & att vi också fick svara på den :)

Svar: Jättekul att du gjorde taggen! Var riktigt kul att få läsa! :)
Pretty little liars Fanblogg

2014-10-06 | 16:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback