Lite information om vår blogg

Vi fick denna kommenteren för en stund sen på bloggen som var en bra kommentar som jag ville svara på öppet så att så många som möjligt förstår hur vi jobbar med våran blogg!
 
 
Denna blogg är skapad och driven av vanliga tjejer som bara är fans av serien. Vi gör det för skojs skull på våran fritid för att det är roligt helt enkelt. Vi har alltså ingen som helst kontakt med dom som har skapat serien eller dom som är involverade i serien. All fakta, sneak peeks, spoilers, information och nyheter som vi skriver och lägger upp på vår blogg hämtar vi från OFFICIELLA Pretty Little Liars sidor eller instagram/twitter (sociala medier) som har med skådespelarna att göra eller med dom som jobbar med serien.
 
Det vi skriver här är aldrig något vi hittar på själva på något vis. Ni kan lita på allt vi skriver eftersom det kommer ifrån källor som har med oficiella PLL sidor att göra. Det som vi själva skriver och inte hämtar från andra källor kan vara frågor som vi ställer eller egna tankar & teorier. Annars är allt annat hämtat från oficiella PLL sidor som ni kan lita på som sagt.
 
Hoppas detta klarade upp det du undrade på och om ni har några frågor är det bara att ställa dom i kommentarsfältet! :)

Kommentarer
Postat av: -E

Hej! Jag är samma person som skrev den där kommentaren och jag ville bara säga att det var ett jättebra inlägg, det är liksom bra att veta. Men det var bara det att jag inte undra om bloggen, jag undrade om den där pllouija (stav) sidan som var länkad i inlägget jag kommenterade är officiell? Ledsen om jag var otydlig, men skulle iallafall vara tacksam för svar :)

Svar: Hej! Jaha, då missförstod jag din kommentar lite hehe, men va bra att det var bra information i alla fall. Men då förstår jag vad du menar och ja, sidan är en officiell sida som är inte skapad av ett fan, utan det är riktiga pålitliga klipp och information som ligger där :).
Pretty little liars Fanblogg

2014-10-21 | 11:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback