Gulleplutten

Visst är han för söt!?

Kommentarer
Postat av: emilyswe

Hade bara tänkt skriva två grejer jag lagt märke till i serien:
1. Jag vet inte om alla redan har sett det eller om det inte betyder något alls, men när man ser Melissa begrava Bethany så kan man faktiskt se att Bethany har ett likadant armband på sig som Alison gav till de andra tjejerna med deras namn på. Dessutom kan man se att det står ALISON på arbandet Bethany har på sig. Är inte det lite konstigt??
2. Jag tänkte på när man i slutet av nåt avsnitt (kommer inte ihåg vilket) ser att -A öppnar en inbjudan till Zack och Ellas bröllop, och att dom många gånger är noggranna med att filma på att inbjudan är till Pam Fields (Emilys mamma). Kan detta vara en ledtråd? Kanske att dom vill att vi ska förstå att inbjudan var tagen från Emilys hus. Och vilka var där nyligen? Jo, Alison och Hanna på middagen när Hanna blev full. Jag tror Alison kan ha tagit inbjudan, just för att Hanna var för full för att göra ett "uppdrag".
Det är iallafall några av mina teorier, tack för mig!

Svar: Det där med armbandet har jag faktiskt inte tänkt på, bra observerat! Om det är som du säger så är det absolut något väldigt mystiskt över det och det har säkert någon viktig betydelse för storyn.
Jag gillar hur du tänker om inbjudan, så kan det mycket möjligt vara! :)
Pretty little liars Fanblogg

2014-10-08 | 18:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback