Grave New World - SPOILERS! LÄS EJ OM DU INTE SETT AVSNITTET

Så vad tyckte ni om avsnittet i onsdags??? Nu vet vi att Ali lever! Sjuuukt! Fast ganska givet ändå. Tycker jag. Här kommer en liten recap på allt som hände..!
 
- Tjejerna reser genom Ravenswood för att hitta Alison och råkar tappa bort varandra flera gånger .
- Staden är smått skrämmande vilket vi redan visste .
- Flickorna går på killen i gasmasken några gånger, d v s Ezra. Eller altlså, det finns ju inget bevis men kom igen... rätt givet att det var Ezra eller?
- Caleb stannar i Ravenswood för att hjälpa Miranda.
- Japp , Alison lever som de flesta fans ville och alla fans borde ha förväntat sig det. Det gjorde jag i alla fall!
- Ännu bättre att hon var redcoat!
- Hon pratar faktiskt med tjejerna den här gången, dock försvinner...
- Hon försvinner så fort Ezra kommer till syns, men tjejerna verkar inte fatta poängen med att Ezra är A. *Duuh*
- Vi blev lovade två enorma avslöjanden , vilket skulle vara att Alison lever och hon är redcoat. Om de inte var dom avslöjanden så har jag definitivt missat något , men de var inte så värst oväntat enligt mig. Blev inte direkt överraskad eller chockad. Blev ni det?
- Vi blev också lovade att avsnittet skulle vara läskigt och det var ärligt talat inte så värst det. Visst, jag hoppade till några få gånger men.... nää. Jag är inte så impad på detta avsnittet. Fanns många sega stunder och man fick bara någon reveal som var väldigt väntad. Nepp, dom kunde gjort det mycket bättre enligt mig!
 
VAD TYCKTE NI OM AVSNITTET? BRA/DÅLIGT? SPÄNNANDE/TRÅKIGT? KOMMENTERA!


Kommentarer
Postat av: Maja<3

avsnittet var super!
själv var jag rätt rädd, hahah!

Svar: Ja det var lite skrämmande vissa stunder! :)
Pretty Little Liars Fanblogg

2013-10-25 | 13:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback