Litet uppehåll

Vill be om ursäkt för usel uppdatering. Det beror på lite olika saker som jag inte ska tråka ut er med nu. Utan jag ska bara börja snacka om PLL direkt! Som ni kanske vet så börjar inte PLL igen förrän 8 januari så det är bara att fortsätta vänta lite till. En och en halv månad kvar! Ravenswood har dock varit igång de senaste veckorna. Har ni följt det? Själv har jag sett några avsnitt men inte riktigt kommit in i det. Får se om jag följer det. Ett kanske från min sida! Men nu är det ju så att det skulle ha kommit ett nytt Ravenswood avsnitt idag, men så blev det inte. Utan Ravenswood har uppehåll nu fram till januari och börjar igen samma datum som PLL börjar, d v s 8 januari. Och från och med då blir det ett nytt avsnitt som kommer ut varje vecka som vanligt fram till juni eller vad det nu är.
 
För att få er lite extra taggade inför PLL och Ravenswood starten lägger jag ut Promon för 8 januari! SNACKA dramatik i säsong 4B med hela Alison Ezra grejen! Gaaaaah.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback