Ny gästbloggare

Hallå där! Josephine heter jag och kommer att gästblogga här hos pll.webblogg.se ett tag framöver. Känns riktigt kul och jag är taggad på att blogga här för er! :) Själv är jag en 16-årig tjej som läser första året på media linjen i min hemstad Alingsås. Mitt största intresse är foto, då det är det jag håller på med det mesta av min tid! Har även en egen blogg som heter photomemorys.blogg.se där jag bloggar främst om foto, men även lite av min vardag. Jag har även en hemsida som heter photojosephine.com där ni kan kika lite på mitt fotograferande osv.
 
Som ni kanske förstår, är jag ett stort fan av Pretty Little Liars, och sett alla avsnitt och blir lika glad varje gång då det kommer ett nytt avsnitt ;). Började inte kolla på det förrän i januari, men blev fast direkt på första avsnittet. Tycker som sagt att det kommer bli riktigt kul att blogga här ett tag, och om ni har några frågor om mig eller något annat så är det bara att fråga på!
 
This is me ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback