Omg!!! - LÄS EJ OM DU INTE SETT SOMMARFINALEN

Så vad tyckte ni om avsnittet??!?!?! Tyvärr har vi inte kunnat uppdatera idag så mkt. Vill inte spoila för er som inte sett avsnittet! Så för er som inte sett det än LÄS EJ NEDAN!!!
 
 
Jag är heeelt förstummad. Ezra, min kära Ezra som är/var en av minna favvo karaktärer... den man trodde man litade på... är A. Ingen rolig överraskning ALLS. Visst, man var lite beredd på det (iaf jag) bara för att Halloween promon var leaked och det stod något om att Ezra var A osv.... men alltså jag KUNDE verkligen inte tro att Ezra skulle vara sån. Jag gillar inte att se honom såhär, det är inte honom :( Jag tror dock inte att han är "BIG A". Jag tror bara att han är del av the A team. Men han har en stor roll i the A team tror jag, dock inte BIG A.
 
 
Det finns TVÅ red coat, och en av dom är Cece. Ganska självklart, eller vad säger ni? Det var bra att de berättade det, kändes "dags" liksom. Men den andra red coaten.... whos dat?
Cece var även den som dödade Wilden, känns rätt självklart det också. Bra att de äntligen gav oss det svaret också!
 
 
Jo det kanske är Alison. Känns som att det skulle kunna stämma in rätt bra. Isf var det HON som kikade igenom detta hålet och kollade på tjejerna när det kikade runt i A's layer. Fast.... vems kropp var det dom då hittade död i the pilot? Vet inte. Många är rätt säkra på att Ali lever men... jag är inte helt övertygad. Sasha nämnde t.o.m. på Teen Choice Awards att man BAM verkligen kommer få reda på om Ali lever eller inte i Halloween avsnittet. Så JAG tror att det ska vara lite av en fråga nu, men i Halloween avsnittet kommer svaret - lever Alison eller inte.
 
NU har jag berättat mina tankar, VAD ÄR ERA? KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Maja ♥

jag är själv lite chockad, jag tänker mycket som du. Hade sett nån video om att Ezra kan vara A.
Men jag var inte helt säker jag heller.
KAN KNAPPT VÄNTA TILL NÄSTA VECKA!

2013-08-28 | 23:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback