Tankar om avsnittet | 6x12

Vad tyckte ni om avsnittet igår? Jag själv tycker att det var ett bra och spännande avsnitt! Här kommer några tankar och funderingar samt saker vi fick reda på i "Charlotte's Web".
 
Mina tankar började snurra lite om Aria verkligen kunde ha dödat Charlotte, men det kändes alldeles för givet och sedan fick vi reda på att hon inte gjorde det - *phew*! Men Ezra verkar ju en aning knäpp i huvudet, tror ni verkligen att han kan ha dödat henne? Han hade en liten crazy look in his eye den natten när han och Aria stod utanför kyrkan... det känns som att han inte är sig själv helt enkelt.
 
Vi fick träffa Hannas fästman, Jordan. Visst, han verkar trevlig och Hanna verkar glad men... han är ingen Caleb! På tal om Caleb, scenen där alla satt tillsammans och åt var lite lagom awkward. Man märkte att det fanns en spänning mellan Caleb och Hanna samtidigt som man ser att de är glada för varandra. Jag personligen älskar Haleb, så det var en aning jobbigt att se att de har gått vidare från varandra. Bara en aning! Dessutom ser man att Spencer och Caleb börjar komma varandra närmare...?! Nej tack, det där blir bara konstigt!
 
Vi fick även träffa Liam och visst, han verkar väl också helt okej men jag ser ingen framtid med dem. Ezra är the one för Aria, helt klart! Trots att han verkar lite småknäpp just nu så kommer de alltid passa bäst ihop.
 
Och vad är det som händer med Emily? Varför är hon hos doktorn, varför tar hon blodprover och varför tar hon piller? Är hon sjuk tro?

Sen har vi Alison som nu inte verkar lita på sina vänner och tror att någon av dem har dödat Charlotte. Personligen tror jag inte någon av tjejerna gjorde det.... hade kunnat gissa på Aria men eftersom hon förklarade hur det gick till under den natten, verkar det som att det inte var någon av dem.

OCH avslutet i avsnittet. Någon (Uber A *host*) lägger blommor på Charlottes grav och går sedan vidare in i sin bil medan mannen som håller upp dörren säger "SO SORRY FOR YOUR LOSS, SIR" vilket betyder "jag beklagar". VEM VAR DET? Eftersom han sa "sir" så tänker jag att det är en kille/man i alla fall. Kan det vara Wren? Lucas?

Nu vill jag höra vad ni tyckte om avsnittet. Har ni några teorier om vem som dödade Charlotte?

 

 
P.S. Vad hände egentligen med Sara Harvey? Det berättar vi i ett inlägg senare idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emily har cancer och jag tror det finns en chans att Jason mördade charlotte. Han ville inte att hon skulle släppas fri och har haft svårt med henne endast sen han fick reda på vem det var. Om det var lucas eller wren skulle chauffören inte säga sorry for your lost eftersom de ej kände henne på det sättet. Eller om det inte spencers pappa? Han har alltid varit emot den dör familjen.

2016-01-21 | 10:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback