Teori om att Aria är A | Från 5x23

Som jag har nämnt (och som ni vet) så har jag på det sistone börjat misstänka att Aria är Big A. Jag har nämnt flera tillfällen och scener där jag tycker att hon var misstänksam, och nu tänkte jag ta upp några grejer från det senaste avsnittet "The Melody Lingers On" som gör att hon blir ännu mer misstänksam.
 
Den första grejen är hur Aria reagerade när hon fick ett samtal från Varjak. Hon ville inte svara på samtalet och Caleb fick ta telefonen ifrån henne och svara istället. Varför skulle hon liksom inte vilja svara på det? De vill ju få alla svar & ledtrådar de kan få?
 
 
Den andra grejen jag tänkte på var i slutet av avsnittet när både Spencer och Emily hade "A scener". Spencer läste anagramet från Mona i sin bok och  Emily fick höra den där låten på the Brew... men Aria då? Hon fick ingenting? Kanske för att hon är A?
 
 
Och som vanligt har hon alltid den här skumma blicken som att hon vet något som inte de andra vet.
 
 
Vad tror ni om detta? Är det bara jag som upplever denna konstiga Aria?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte bara du, det kan jag försäkra dig om

2015-03-13 | 16:48:40
Postat av: Anonym

Det är inte bara du, det kan jag försäkra dig om

Svar: Gött!
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-13 | 16:48:41
Postat av: Anonym

Det kan mycket väl vara hon! Okej jag vet att Mona var A från säsong 1 till 3. Men fortfarande, allt började när Aria flyttade hem igen, way?
Men sen skulle det vara konstigt om hon är A, vilka anledning finns det? Marlene skrev att vi skulle tycka synd om A när vi får reda på varför personen gjorde som den gjorde

2015-03-13 | 22:39:27
Postat av: Anonym

Det kan mycket väl vara hon! Okej jag vet att Mona var A från säsong 1 till 3. Men fortfarande, allt började när Aria flyttade hem igen, way?
Men sen skulle det vara konstigt om hon är A, vilka anledning finns det? Marlene skrev att vi skulle tycka synd om A när vi får reda på varför personen gjorde som den gjorde

Svar: Ja, allting är konstigt i den här serien! Precis, jag undrar också i så fall vad aria har för anledning. Så långt har jag inte funderat!
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-13 | 22:39:27
Postat av: Anonym

Många saker tyder på att Aria kan vara A, men många saker visar att hon troligtvis inte är det. Ett exempel är i avsnittet hon gömmer sig i skogen för Ezra för hon tror att han är A, om hon är A, varför skulle hon då vara så rädd för Ezra?

Svar: Jag vet, jag har också funderat jättemycket på det med när hon trodde Ezra var A. Det hänger liksom inte ihop... skönt att vi får veta nästa vecka i alla fall! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-18 | 22:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback