Bilder från säsongfinalen

Vilken scen i säsongsfinalen var er favorit och varför?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här var nog mitt favoritavsnitt av hela säsong 5. Jag kan inte bara välja en scen utan jag tyckte hela avsnittet var grymt bra. Den scenen då Alison berättade om A för Spencers föräldrar, det var bra att någon av tjejerna entligen berättade om A för en förälder.
Om jag ändå ska välja en scen som var "extra bra" så är det nog när tjejerna rymmer från dockhuset för att sen upptäcka att de inte är helt fria.

Svar: Håller med, grymt svårt att bara välja en scen! Ja det var spännande att se att de inte var helt fria, ska bli intressant att se vad som händer sen :)
-I
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-30 | 11:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback