Shay och Keegan

 
De är ju för roliga tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha!

2015-06-22 | 21:43:52
Postat av: Maja

Av Radley Sanitarium kan man få ut Mary A DiLaurentis.Det känns ju inte så troligt att det finns ännu en DiLaurentis men ändå.Av Mary A kan man ju också få ut A army.Har också funderat över Mona,hon har sagt "Circle" flera gånger och jag kan inte sluta tänka på avsnittet"will the circle be unbroken .Hon skrev ju det på sitt skrivbord i radley och det har visats flera gånger.Kanske är det bara jag men det kan ju betyda någat??

Svar: Det tror jag absolut, mycket Mona har gjort har nog betydelse tror jag. Bara börja titta igenom det avsnittet och leta efter fler ledtrådar ;)
-I
Pretty little liars Fanblogg

2015-06-22 | 21:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback