SISTA CHANSEN!

Hej på er! Nu har vi en liten rolig tävling att presentera. I samarbete med Warner Bros. i Norden lottar vi ut tre PLL boxar, en säsong 1-5 box och två säsong 5 boxar. Vill du ha chansen att få ett sånt hemskickat till dörren? Svara då på de två frågorna nedan i en kommentar och glöm inte eran mejladress!
 
1. Vilken karaktär spelar Ian Harding i Pretty Little Liars?
 
2. Vem är din favoritskådespelare och varför?
 
Vi kommer dra tre vinnare som får varsitt pris. LYCKA TILL!
 
Priser:
1:a Pris - Pretty Little Liars Säsong 1-5 Box
2-3:e Pris - Pretty Little Liars Säsong 5 Box
 
Vinnarna dras den IMORGON 24 juli och kommer kontaktas via mejl. Glöm som sagt inte att skriva med eran mejladress!
 
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!
Senare under dagen kommer vi presentera vinnarna och vi kommer även kontakta de som vunnit via mejl, så glöm inte kolla eran inkorg idag!
 
 
Säsong 1-5
 
 
Säsong 5
 
 
Warner Bros.

Kommentarer
Postat av: Maja

1.Ian Harding spelar Ezra Fitz
2.Min favoritskådespelare är Sasha Pieterse för att hon är jättebra på sitt jobb och spelar Alison väldigt bra.Hon verkar också vara en väldigt snäll och trevlig person och hon sjunger jättebra!

[email protected]

2015-07-12 | 17:17:13
Postat av: Aurora

1. Ian Harding spelar Ezra Fitz
2. Min favoritskådespelare är nog Ashley Benson för att hon är väldigt duktig på att spela Hanna. Hennes karaktär är så rolig och det är också tack vare henne hon är så rolig. Hon får mig alltid att skratta. Men hon är ändå seriös i sitt skådespeleri. Det är dock väldigt svårt att välja favoritskådespelare men det måste nog vara Ashley.

[email protected]

2015-07-12 | 22:03:26
Postat av: Sara A

1. Ian Harding spelar Ezra Fitz
2. Min favorit är Janel Parrish som spelar Mona. Hon får en att i varje säsong hela tiden tveka på vems sida hon står på. Hon lyckas manipulera alla i serien och även oss som tittar, man vet aldrig om hon är på A:s sida eller på den goda sidan.

2015-07-13 | 09:17:14
Postat av: Anonym

Ian Harding spelar Ezra Fitz.
Min favorit är Ashley Benson. Hon är en grymt duktig skådespelare. Har sett henne i andra roller, men gillar henne bäst i PLL.
[email protected]

2015-07-13 | 09:38:24
Postat av: -S

Vad kul att ni har en tävling!
Skulle gärna vilja vinna 2a eller 3a vinsterna. Men inte 1a vinsterna för jag har redan säsong 1-4 och då känns det bättre att någon annan kommer 1a.
1.Lan Harding spelar Ezra Fitz.
2. Min favoritskådespelar är Shay Mitchell som spelar Emily. För att hon älskar mode precis som jag. Hon är rolig, älskar att kolla på hennes youtube-kanal. Hon är också väldigt bra på att spela Emily.

[email protected]

2015-07-13 | 14:54:51
Postat av: Jerker

1.Ian Harding spelar Ezra Fitz
2.Min favoritskådespelare är Sasha Pieterse för att hon är väldigt bra och trovärdig skådespelare till sin roll.

2015-07-13 | 19:51:54
Postat av: Z

1. Ian Harding spelar (heta läraren) Ezra Fitz.
2. Min favorit skådespelare är Troian Bellisario eftersom att hon är grym på det hon gör och är så engagerad. Hon en så trovärdig skådespelerska och jag kan inte se någon annan som Spencer. Hon får allt att se så verkligt ut till o med de små detaljerna och ansiktsuttrycken (!). Jag gillar även att hon är så udda, hon verkar inte vara som alla andra (på ett bra sätt!). Men självklart är alla i caster lika härliga.
[email protected]

2015-07-13 | 21:52:55
Postat av: Annika Andersson

1. Ian Harding

2. Sasha Pieterse gillar jag. Älskar hennes röst!

2015-07-13 | 22:29:06
Postat av: -E

Kul med en tävling!

1. Ian Harding spelar Ezra Fitz(gerald)

2. Min favorit skådespelare måste ändå vara Bianca Lawson, som spelade Maya i Pretty Little Liars, dels eftersom att hennes karaktär var grym, eftersom att hon spelade Maya sååå bra och eftersom att hon är så bra på att spela karaktärer så långt ifrån sin egen ålder (hon är ju egentligen 36 år!) :)

[email protected]

2015-07-14 | 13:42:31
Postat av: Malin - MalinBelle.com

1. Ian Harding spelar karaktären Ezra Fitz(gerald).

2. Jag måste nog säga att min favorit är Lucy Hale. Jag såg henne först i "The Sisterhood of the Traveling Pants 2" & sen i TV-serien "Privileged" som jag verkligen gillade. Jag tyckte verkligen att det var synd att den TV-serien lades ned & att den inte fick något riktigt slut. Därför ville jag börja kolla på PLL bara p.g.a. att Lucy skulle vara med i den, bara för att jag gillade & saknade henne så mycket. Och jag är såklart glad att hon fick mig att börja kolla på den för nu är den en av mina absoluta favorit TV-serier! Aria är definitivt en av mina favoritkaraktärer i TV-serien vilket nog inte är så förvånande.

2015-07-14 | 18:35:40
Postat av: JohannaEwa - Foto & design

1. Ian Harding spelar Ezra Fitz.

2. Troian Bellisario. Jag tycker att hennes skådespeleri är helt fenomenalt och alltid felfritt och inlevelsefullt. Hon har lyckats göra Spencer till en av mina favoritkaraktärer.

2015-07-14 | 21:03:17
Postat av: Jenny

1) Ian spelar Ezra Fitz.
2) Jaghar ingen då jag inte sett serien än, men har hört så mycket bra om den att jag vill se den! Och vad bättre än ett maraton på en dvd-box?

2015-07-14 | 21:46:35
Postat av: Felicia

1. Ian Harding spelar Ezra Fitz(gerald) i Pretty little liars.
2. Min favorit skådespelare är Lucy Hale eftersom att hon är hon är en grym skådespelare och jag känner igen mig så väl i hennes karaktär.

2015-07-14 | 22:55:15
Postat av: Åsa H

Svar 1 = Ezra Fitz
Svar 2 = Vet inte vem jag gillar bäst,
vinner jag blir det fest !
Har inte sett denna serie än,
men någon favorit har jag antagligen sen !
Sommaren verkar bli så blöt,
så skicka världens underhållning är du söt !?

2015-07-15 | 20:56:01
Postat av: Jamie

1. Ian Harding spelar Ezra Fitz
2. Min favorit skådespelare är Shay Mitchell för hon är otroligt vacker och jag tycker att hon är väldigt snäll mot sina fans. Hon delar med sig mycket av sitt liv och jag älskar hennes youtube-kanal.
Min mejl: [email protected]

2015-07-16 | 12:14:00
Postat av: Siri Lingvall

1. Ian Harding spelar Ezra Fitz.

2. Min favoritskådespelare är Shay Mitchell. Hon är en riktigt fin person och verkar vara så otroligt snäll. Sedan har jag även märkt att hon kan ha humor i sina videos på youtube, hon är grym!

2015-07-16 | 22:36:42
Postat av: Kajsa

Jag tycker i allmänhet att skaparna av PLL har lyckats väldigt bra med att hitta rätt skådespelare för rätt karaktärer. Hela teamet är otroligt skickligt och gör tillsammans PLL till en serie mer än sevärd!
1.Ian Harding spelar Ezra Fitz
2. Min absoluta favoritskådespelare, av dem som medverkar i PLL och även alla andra, är utan tvekan Troian Bellisario. Enligt mig är det hon som gör halva serien med sin beundransvärda skicklighet och förmåga att leva sig in i rollen. Utan henne kan jag tänka mig att Spencer lätt skulle ha kunnat framstå som .... tråkig. Men tack vare Troians skarphet och extra gnista blir hon istället den överlägset mest intressanta karaktären. Och Troian verkar vara minst lika intressant utanför serien. När man ser hennes "musikvideor" tillsammans med Shane Coffey dras definitivt inte tankarna till en tjej uppväxt i en film-familj i LA. Och man kan ju inte bortse att både hon och hennes namn är minst sagt vackra.

[email protected]

2015-07-17 | 19:54:05
Postat av: Tina

Ian Harding spelar Ezra Fitz 😊 min favoritskådis är Troian som spelar Spencer. Hon lever in i sin roll väldigt bra, gillar hennes stil både i serien och i verkligheten, hon verkar vara väldigt jordnära. I serien är hon smart och den personen man förväntar sig ska lösa allt! 😉

2015-07-20 | 23:43:43
Postat av: Carola L

Svar: Ian Harding
Min favorit är nog Troian Bellisario just för att det inte verkar som att hon spelar en roll utan att hon är Spencer Hastings

2015-07-21 | 07:50:58
Postat av: - J

Ian Harding spelar Ezra Fitz Min favoritskådis är svårt att välja men Ashley Benson spelar sin karaktär väldigt bra!jag gillar hennes klädstil och jag ser mig själv ganska mycket i henne. Jag gillar att hon är sig själv och vågar säga vad hon tycker<3

2015-07-21 | 11:06:41
Postat av: - J

jag pratade om Hanna!<33

2015-07-21 | 11:08:26
Postat av: Malin

1. Ian Harding spelar Ezra Fitz.
2. Min favorit skådespelare är Lucy Hale (Aria Montgomery), älskar alla filmer och tv-serier som hon varit med i. Hon gör karaktärerna hon spelar intresanta och har en grymt bra sångröst. Önskar att jag var hälften så talangfull son hon är.

2015-07-22 | 11:43:07
Postat av: Christina

1. Ian Harding spelar Ezra
2. Min favoritskådespelare är nog Sasha Pieters. Hon är en sådan duktig skådis och hon var så ung när dem började spela in. Hon var så bra för sin ålder. Hon är väldigt mogen av sig. Och hon är så bra på att leva in sig i rollen. Dock har karaktären fått en dålig garderob men Sasha är helt klart bäst.

2015-07-23 | 21:07:17
Postat av: Anonym

Det är jag som är - J som skrev en kommentar förut men jag skrev den inte så bra att man förstod så jag tänkte skriva om den. Ian Harding spelar Ezra Fitz. Min favorit skådis är svårt att välja men jag skulle nog ta Ashley Benson för att hon spelar Hanna väldigt bra! Jag gillar hennes (Hannas) klädstil och jag ser mig själv mkt i henne. Sen älskar jag att hon är väldigt smart även fast man kanske inte kan tro det när man ser henne!!❤️

2015-07-23 | 22:36:27
Postat av: Anonym= - J

Det står att det är 26 kommentarer och 3 har jag skrivit jag tror det är nåt fel så att ni vet att jag inte skrev det 3 ggr❤️

Svar: Japp vi har koll på det :) - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-07-23 | 22:39:45
Postat av: -A

Vad kul med en tävling! Jag skulle sååå gärna vilja vinna, det skulle göra mig överlycklig :)

1.Ian Harding spelar Ezra Fitz.

2. Min favoritskådespelare är Lucy Hale. Lucy Hale är en, utan att överdriva, fenomenal skådespelerska och hissnande bra artist. Jag älskar alla filmer och tv-serier som hon varit med i. Hon gör karaktärerna hon spelar intressanta.
Hon har en strålande förmåga att leva sig in i sin roll.
Lucy Hale har lyckats göra Aria till en av mina favoritkaraktärer.

Mailadress: [email protected]

2015-07-23 | 22:51:24
Postat av: Angelica

1. Ian Harding spelar Ezra Fitz!
2. Min favoritskådespelerska är Ashley Benson därför att hon är så duktig på det hon gör och rollen som Hanna gör hon ju helt klockrent. Dessutom verkar hon vara en varm och jordnära person som verkligen bryr sig om sina fans!

2015-07-23 | 23:18:18
Postat av: Annica

1. Ian Harding spelar Ezra Fitz(gerald)
2. Min favoritskådespelare är Ashley Benson eftersom hon genom sitt fantastiska skådespeleri
lyckas gör Hanna till en komplex och intressant karaktär. Bakom den roliga fasaden går det att skymta Hannas sårbarhet och tvivel på sig själv. Ashley gör att Hanna framstår som en hel människa (med bra och dåliga sidor) vilket gör att man som tittare kan identifiera sig med henne. Jag tycker dock att alla i PPL är otroligt duktiga skådespelare. Det är framförallt kemin dem emellan som gör det omöjligt att tänka sig några andra skådespelare i dessa roller.

2015-07-23 | 23:32:40
Postat av: Madeleine P

1. Ian Harding spelar Ezra Fitz(gerald)
2. Min favoritskådis är Lucy Hale och hennes roll som Aria. Hon är den som mest varit misstänkt, allt med black swan och hur hon skriver sitt A. Jag tycker om henne mest då hon känns så "hal". Hon kan absolut ha mycket att göra med A, men samtidigt är hon så oskyldig. Hon står för sin stil och hår, de gör henne till min favorit!

2015-07-24 | 09:04:43
Postat av: Ausiis

Vad händer om man har glömt skriva mailen?

Svar: Då blir man diskad. Vi skrev två gånger i inlägget att man inte får glömma att skriva med sin mejl, så då får man tyvärr skylla sig själv. - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-07-24 | 15:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback