Senior prom nästa

I slutet av 6x08 såg vi 'A' öppna ett kuvert från Red Coat som nu är tillbaka! Vem tror ni det är? Jag funderade på Cece, men jag är inte helt 100% säker. Hade inte förväntat mig att Red Coat skulle komma tillbaka till serien faktiskt. I alla fall, i kuvertet ligger två biljetter till deras prom, alltså studentbal. Denna balen misstänker jag att vi får se i nästa avsnitt 6x09 och både 'A' och Red Coat kommer troligen att befinna sig där.
 
Mycket drama väntar och vi närmar oss med stormsteg att få se 'A's ansikte. Taggade?
 

Kommentarer
Postat av: -S

Jag är jättetagad!!!!! ☺

Svar: Gött, det är vi med!! 😍 - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-07-30 | 14:52:38
Postat av: F

Är också så taggad! Hoppas bara att vi tittare också får se A så det inte bara är tjejerna..

Svar: Det hoppas jag med. Men nu verkar det faktiskt som att Marlene talar sanning denna gången, så jag är rätt säker på att vi får se honom! :) - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-07-30 | 15:48:25
Postat av: -A

Jag är så taggad. Jag tror att Cece är Red Coat.

Svar: Jag misstänker också det! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-07-30 | 18:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback