40 anledningar till att Wren är A

Wren har jag länge misstänkt. Han tror jag lätt kan vara Charles, det vill säga A. Han har alltid varit misstänksam och det hade varit logiskt om det slutade med att han visade sig vara A. HÄR kan ni läsa 40 anledningar till att just Wren är A.
 
Denna anledningen tycker jag är den bästa! I Dr. Sullivan’s kontor skrev A detta lilla meddelande. Nosey Bitches Die. Det råkar vara den brittiska stavningen på "nosey", och eftersom Wren är den enda brittiska i serien (vad jag vet?) tänker man omedelbart på honom. Eller det gör i alla fall jag.
 
 
Tror ni Wren är A?

Kommentarer
Postat av: Maja

jag tror wren är A men jag är lite arg på Marlene nu när aria såg att A är en tjej,fast man vet ju aldrig:-)

Svar: Äsch, PLL är all over the place! Jag tror absolut inte att Charles är en tjej. De försöker bara lura oss :) - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-07-10 | 17:20:05
Postat av: Maja

De glömde Arias skoluppgift som det stod "Solve for A" på och om man löste det blev det Wren!

Svar: Sant!! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-07-10 | 17:34:06
Postat av: bella

Men det var väl Mona som skrev det där på väggen, det var hon som var A då, nästa A tog över i säsong 3, detta var säsong 2. Tror även det var tack vare "nosey bitches die" som dr sullvian kom på att a var mona.

Svar: Jo det stämmer, men enligt Marlene jobbade Mona tillsammans med Big A då, dvs Charles, så de kan ändå ha varit Wren som skrev det (om han är A). Men vem vet?! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-07-10 | 18:33:19
Postat av: -A

Jag har också misstänkt Wren. Jag antar att jag fortfarande misstänker honom men man vet aldrig med PLL. Vi får helt enkelt vänta och se. Det ska bli spännande! :)

Svar: Nej det är ju så, man vet aldrig! Eller hur, det ska bli riktigt spännande :) - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-07-10 | 19:44:32
Postat av: Aurora

Har läst någonstans att A har planerat allt långt före Original A. Alltså måste A ha känt tjejerna ett väldigt långt tag. A kan ha känt Mona när hon var A.

Svar: Så kan det vara! Jag har också hört att Mona och Big A (alltså Charles) jobbade tillsammans när Mona var A. Who knows :) - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-07-10 | 21:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback