Frågestund med Tyler Blackburn (Caleb)

 
BuzzFeed New York träffade Tyler Blackburn och frågade honom flera frågor om hur skådespelarna hos PLL är i verkliga livet. Han blev förfrågade om allt från vem som är flörtigast på inspelningen till vem som troligen tar mest selfies. Kika nedan vad han svarade!
 
1. Vem är mest sannolik att lura/göra ett spratt på någon?
 
 
Tyler Blackburn: Dom är subtila, men effektiva. Ingenting galet, men bara får dig att skratta hela dagen, du vet?
 
 
2. Vem tror du att "A" är?
 
 
TB: Jag bokstavligen vet inte. Jag slutade tänka på det eftersom jag bara ständigt blev besviken. Marlene King. Hon skulle göra sig själv till "A"!
 
 
3. Vem är den mest orädda set när det kommer till stunts?
 
 
TB: Ganska sant men, faktiskt. Jag tror Troian [Bellisario] också. Men jag tror det gör mig till den coola. Vår show är ganska subtil, men vi har alla fått att göra en del galna grejer. Det är något som kommer att komma som har att göra med båge och pilar. En hel del löpning och ducka och kasta saker kommer finnas med.

 
4. Vem är bäst på att improvisera och att dra skämt?
 
 
TB: Um, det är inte riktigt tillåtet att improvisera. (skrattar) Men han tror att han är väldigt rolig, därför är det bedårande.
 
 
5. Vem blir rädd lättast?
 
 
TB: Åh, det är svårt att säga en. Båda två faktiskt. Lucy [Hale], faller till marken omedelbart. Det finns videobevis på detta. När hon blir rädd är hennes första instinkt - hon skriker inte - hon bokstavligen faller på marken. Shay [Mitchell], blir mycket kanadensisk med sin accent och hon svär mycket och skriker. Hon är rädd för råttor, tror jag det är? Och det har varit flera spratt på henne som har att göra med dem.
 
 
6. Vem har någonsin haft en on-set ~ crush ~ eller är den mest flörtiga?
 
 
TB: Jag vet inte om detta är som en avsiktlig flörtighet eller om det är precis så som hon är.
 
 
7. Vilka är de närmaste vännerna på set?
 
 
TB: Det är dom. Vad är det där namnet? ButtahBenzo? Vad är det egentligen?!

 
8. Vem är mest sannolik att hitta ta en tupplur i mellan scenerna?
 
 
TB: Jag har gjort det ganska många gånger, men jag skulle säga Ashley ändå. Hon är precis som ett barn, men på det sötaste sättet, du vet? Hon är typ såhär: Det är dags för en tupplur, och sedan vredesutbrott, och sen säger hon, "Jag är hungrig!" Och jag bara... Herregud.
 
 
9. Vem är mest sannolik att hitta käka snacks mellan scenerna?
 
 
TB: Ganska ironiskt, eftersom du inte skulle veta det baserat på hans kropp. Han har en sex-pack hela tiden, och han liksom, äter alltid en munk. F*n ta dig.
 
 
10. Vem är mest sannolik att stjäla PLL golfbilen och köra runt på inspelningen?

 
TB: Det här är ett lagarbete, och vi har gjort detta några gånger. Bokstavligen kommer vår PA och säger, "vart tog du vägen?" Vi bara säger: "Åh vi åkte bara på en liten rolig tur!" Vi är bråkmakare. Vi är verkligen dom största bråkmakarna set. Men hon anstiftar allt och säger "jag vill att det ska vara känt". Och hon är bara så söt att jag inte kan säga nej.
 
 
11. Vem är mest sannolik att ta hem något från sin garderob?

 
TB: Absolut. Hon frågar inte, hon bara säger: "Jag gillar det här, jag tar det."
 
 
12. Vem är mest sannolik att starta en danssession en PLL cast & crew fest?
 
 
TB: Vi hade det! Detta kan vara svårt att tro också, men det är sant. Hon kör på. Jag har sett henne i olika former. Den senaste var det en hel del hår vändning. Sättet hon dansar är liksom... Som hon är ett rave, jag skojar inte. Det är ganska häftigt.
 
 
13. Vem umgås du med oftast?
 
 
TB: Jag skulle säga . Jag menar, vi filmar en hel del tillsammans och vi umgås. Jag umgås med andra människor också, men hon är i mitt liv mest tyvärr. Vi har ett ömsesidigt hat-kärleks förhållande. Och hatet är inte ens hat. Jag vet inte; vi är för nära.
 
 
14. Vilka är det bästa PLL paret?
 
 
TB: Är detta - är det en fråga?
 
 
15. Vem är mest sannolik att skratta mest under tagningar?
 
 
TB: Alltid. Det är faktiskt en diskussion som vi får ibland. Som när vi inte kan sluta skratta är det bokstavligen så att vi liksom helt enkelt inte kan titta på varandra. Vi tittar förbi någon istället och på kameran ser det ut som vi tittar på varandra, men ja.

 
16. Vem är mest sannolik att ta ett gäng selfies set?
 
 
TB: Är det så man stavar det? Det är definitivt sanningen men, det är som - (låtsas ta selfies) - Jag skojar inte. I bra ljus säger jag bara: "Hörni! Varför? Och hur har du tålamod för dig själv? "
 
 
17. Vem är mest sannolik att börja slumpmässigt sjunga på set?

 
TB: Det beror bara på vad jag känner i den stunden. Jag känner att varannan dag hittar jag en ny låt. Jag gillar verkligen Pandora eftersom man får lyssna på nya saker. Min go-to karaoke låt är "Santeria" av Sublime.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte bra inlägg! Läste dem här frågorna och svaren på engelska men förstod inte så mycket. Tack för ni tog det på svenska:)

Svar: Tack så mycket! Kul att du gillade inlägget :)
Pretty little liars Fanblogg

2015-01-08 | 13:00:55
Postat av: Anonym

Super bra :) vill se mer sånt här på bloggen 👍

Svar: Tack! Absolut, kul att du uppskattar det :)
Pretty little liars Fanblogg

2015-01-08 | 14:33:32
Postat av: Anonym

coolt men kan du fixar mer som sånt?

Svar: BuzzFeed New York gjorde bara en sån här intervju med endast Tyler så än så länge kan jag inte lägga upp ett till sånt här inlägg. Men om det skulle ske i framtiden att det finns mer sånna här frågestunder så kommer jag självklart lägga upp det! :)
Pretty little liars Fanblogg

2015-01-08 | 17:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback