Marlenes ord om sommarfinalen

Några ord från Marlene från några intervjuer
 
"Det kändes bara som den rätta berättelsen, jag ville tala om det på ett ärligt sätt, men också vara känslig för transsamhället, och jag tror att vi har skapat en mycket väl avrundad karaktär som bara råkar vara trans. Hon är inte A på grund av att hon är transgender, hon är A eftersom hon är psykiskt instabil och hon kommer från en mycket galen familj."
 
"Om du går tillbaka och tittar på alla CeCe avsnitt, kan du se att vi byggde hennes A berättelse"
 
"Denna story planerade vi i tre och ett halvt år."
 
"Mammorna är ute ur källaren. Jag önskar att vi kunde ha visat dem när de kom ut, men vi kommer att se dem fem år senare när de är friska och ej fortfarande inlåsta i källaren. Polisen fick reda på att de var där nere. Det handlade egentligen bara om brist på tid för att följa upp den storyn. Någon fick ut dom helt enkelt."
 

Kommentarer
Postat av: -A

Jag känner att sommarfinalen var för kort (tidsmässigt). Jag skulle gärn velat se när mammorna blev utsläppta. :(

Svar: Ja jag med. Det borde varit typ en extra halvtimme långt så att man fick se mer och fick mer utvecklade svar! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-19 | 09:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback