Josephines teori

Imorgon är dagen då vi äntligen får veta vem A är. Men innan dess, vill vi dela med oss av så många teorier som möjligt, så vi bloggare har bestämt att göra varsitt inlägg med våra tankar och funderingar om vem vi tror A och Redcoat är.
 
Jag ska vara ärlig och säga att jag har aldrig riktigt haft någon teori under de åren jag har följt serien. Jag har misstänkt personer till och från, bland annat Ezra, Aria, Melissa, Wren osv. Men jag har aldrig haft en helt klar teori om vem som är A och varför. De personer som jag misstänker nu dock är främst Wren, och här kommer mina anledningar.
 
- För det första är han någon vi känner igen - alltså ingen främling.
 
- Han har alltid varit väldigt sneaky, lite misstänksam i sitt skådespel. Aldrig riktigt kunna lita på honom och vissa saker han gör har inte kännts 100% bra. Vet inte vad det är, får bara en känsla.
 
- När 'A' skrev det där "Nosey bitches die" till tjejerna, skrev han det med en brittisk stavning - Wren är brittisk.
 
- Han har jobbat i Radley och Charles bodde i Radley så det finns en koppling där.
 
- I avsnitt 4x12 när tjejerna hittar A's lya, ser man massa kavajer, som för de mesta bara Wren har på sig i serien.
 
- Marlene säger att vi har mött A sen första säsongen, och Wren är med sen dag 1.
 
- Wren bor i Philadelphia, vilket är samma ställe som A gör alla sina beställningar på sina prylar, bland annat dockorna.
 
- Den här repliken...
 
 
- Och den här bilden...
 
 
- Och det sista jag vill nämna är när Wren i princip sa att han var A... (typ). I säsong 1 blockerade tjejerna ett mysteriskt nummer som inte slutade att ringa. Och lite senare säger Wren när han är full: I tried calling you but you were blocking my number!
 
 
 
Detta kanske låter lite långsökt, men efter att ha läst alla DESSA anledningar också, blir jag mer och mer övertygad. Han är den enda personen som jag får ledtrådar om att han kan vara Charles. Visst, om han är tvilling till Jason bör han ju inte vara engelsk med en brittisk dialekt, men han kanske flyttade till England när han skiljde sig från DiLaurentis familjen och kom sedan tillbaka till Rosewood för att tortera denna familjen plus tjejerna. Någon bra anledning måste det ju finnas.
 
Det ända som gör att jag tvivlar, är att jag skulle inte bli så jätteförvånad om det är Wren, bara för att jag har sett dessa ledtrådar. Men det åtestår att se.
 
När det kommer till Red Coat tror jag bara på CeCe. Red Coat kom så snabbt och förvånat tillbaka nu och eftersom vi såg både Ali och CeCe i varsin röd kappa tror jag därför på CeCe nu.
 
Någon annan som tror att Wren visar sig vara A/Charles?

Kommentarer
Postat av: Matilda ♡

Jag tror också att det kan vara Wren, men det känns liksom too obvious... Jag har ingen aning om vem det kan vara haha, jag bara väntar och ser i sommarfinalen!

Svar: Tror också att det kan vara lite för självklart. Får se helt enkelt :) - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-11 | 10:29:49
Postat av: Aurora

På ett sätt hoppas jag att där är Wren. Många säger att det är obvious att Wren är A och då börjar många misstänka någon annan för det kan inte vara för obvious. Men det kanske är meningen att det ska vara obvious.

Svar: Ja eller hur, jag börjar också misstänka andra än Wren eftersom jag antar att det inte ska vara för obvious. Så förvirrande allting haha, men snart får vi veta i alla fall! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-11 | 10:32:35
Postat av: -F

Lite blandade känslor för avsnittet måste jag säga. Såklart är jag super taggad och kan inte vänta till att få The famous A. Men å andra sidan så kommer nog kännas lite konstigt, för trots allt har det ju varit som en hobby att titta och läsa samt skapat egna teorier. Och vem jag tror A är? Ja efter alla funderingar kan det nog vara vem som helst.

Svar: Tycker också det känns lite blandat! Det blir konstigt sen när man helt plötsigt vet vem A är. Men jag känner faktiskt att det är dags nu! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-11 | 12:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback