Frågor ni har kvar - svar del 1

  1. Vad händer med mammorna i källaren?
    Enligt Marlene blev de hittade och utsläppna av polisen och att vi någon gång i framtiden kommer få reda på vem som låste in dem. Om det inte var Cece förstås. Marlene önskade att vi kunde få se när de blev utsläppta men det fanns inte den tiden.
  2. Kan ni ta reda på vilka avsnitt Cece är med i?
    Jag vet att Cece är med i 22 avsnitt, vilka kan jag se om jag kan ta reda på lite senare.

  3. Vem som dödade Ms. D
    Detta vet inte, utan de förbli ett mysterium tills serien kommer gång igen.

  4. Hur Sarah Harvey kan vara både Red Coat och The Black Widow.
    Det undrar jag med. Hon kan omöjligt ha suttit nere i A's dollhouse hela tiden eftersom att hon försvann innan Alison och tjejerna har sett Red Coat och The Black Widow efter det. Det vill jag också ha svar på.

  5. Hur Tobys mamma kunde ha kommit in när Toby och Alison stod och pratade, medans Cece påstod att de var barn när hon dog?
    Marlene berättar i en intervju som jag tror vi lagt upp, att flashbacken som du syftar på där Alison och Toby pratar i Tobys rum och mamman kommer in, är som sagt en tillbakablick, men att de hade kunnat använda yngre skådespelare som spelat Toby och Alison, men att de valde att använda Keegan och Sasha, just för att det skulle vara mer realistiskt. Men att de ska vara yngre än man förstår att de är.

  6. Vem var det som räddade Spencer i kyrktornet för Ian?
    Det var Alison! Alison har alltid velat skydda tjejerna, men när hon såg att Ian var påväg så stoppade hon honom och räddade Spencer.

Kommentarer
Postat av: -S

Tror att de sagt någon gång i 5x25 att det var Alison som rädda Spencer i kyrktornet.

Svar: Ja det stämmer, det var Ali! :)

-I
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-16 | 10:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback