Avsnitt inatt

Ikväll är det nytt avsnitt igen som gäller, nämligen avsnitt 6x09 som heter "Last Dance" där tjejerna ska på bal. Detta är alltså inte sommarfinalen som sänds inatt, utan det är nästa vecka som det sänds. Alltså bara en vecka kvar tills vi vet vem 'A' är! Men innan dess har vi kvällens avsnitt som jag tror kommer bli riktigt spännande.
 
Är ni taggade på att se avsnittet inatt? Någon som ska se det live? Imorgon bitti lägger vi upp avsnittet här på bloggen som vanligt. Kika in då!
 

Kommentarer
Postat av: -A

Jag är så taggad!! Och om en vecka får vi veta vem A är och det känns så spännande!
Jag tänker se avsnittet live, både kvällens och nästa veckas avsnitt. :)

Svar: Jaa visst är det superspännande! Kul att du ska se det live! Har du någon bra livestream länk som du använder eller vill du att vi skriver ett inlägg med tips? - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-04 | 20:22:44
Postat av: Anonym

Kan ni lägga ut svensk text på avsnitten?

Svar: Eftersom vi inte har kontroll över avsnitten, kan vi inte lägga till svensk text. Vi hämtar avsnitten från andra sidor som är amerikanska, så vi kan inte få tag i avsnitt med svensk text tyvärr. Men vi kommer dock lägga upp sammanfattningar av avsnitten på svenska varje vecka vilket jag hoppas är ett litet bonus i alla fall :) - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-04 | 20:29:24
Postat av: Maja

Ska också se avsnittet live,det verkar ju jättebra. Bara älskar Alisons klänning, Arias med!

Svar: Kul! Ja, de är superfina! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-04 | 20:30:39
Postat av: Aurora

Hoppas bara inte att detta avsnitt slutar med att de är helt förvånade över vem A är och så får vi vänta till nästa vecka, ett typ to be continued avsnitt :p
Längtar bara till nästa vecka!!!

Svar: Det är vad jag misstänker att det kommer göra! Men det är bara en vecka kvar nu, så vi får helt enkelt bara hålla ut!! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-04 | 21:38:45
Postat av: -A

Jag har några länkar som jag använder i av, men tack ändå :) Jag använder mig antingen av

http://www.tvpc.com/Channel.php?ChannelID=21092

eller

http://carwarriors.blogspot.se/p/abc-family.html


Svar: Okej inga problem! Tack för dina tips! :) - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-04 | 21:49:11
Postat av: -A

:)

2015-08-04 | 21:51:43
Postat av: Anonym :-)

Tips på bra sidor så man kan se nu inatt?

Svar: Ber om ursäkt att vi inte såg denna kommentar tidigare. Men vi ska komma med tips på sidor man kan se avsnittet live till nästa vecka! Nu ligger det nya avsnittet uppe på bloggen så att man kan se. Ha en bra dag! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-08-05 | 01:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback