Svar på fråga

Vi fick en liten fråga från en läsare som jag tänkte jag kunde svara på öppet om det är fler som undrar...
 
 
Just nu vet vi inte om det kommer vara en begravning. I sånna fall borde det komma i julavsnittet eller i dom närmsta kommande avsnittet kan man ju tycka. I PLL har dom alltid haft begravningar och eftersom Mona har en så pass stor roll och är en viktig karaktär kan jag inte tänka mig att dom inte gör begravning för henne. Jag känner att man måste på något sätt vara med och "säga hejdå", även om hon fortfarande kommer finnas kvar i serien.
 
Vad tror ni? Hade ni velat se en begravning för henne?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas det. Jag skulle vilja se en begravning för Mona

2014-09-24 | 16:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback