Intervju med Ashley Benson (Hanna) med OK! Magazine

 
OK! Magazine hälsade på Hanna hos PLL inspelningen och tog en kort intervju med henne. Läs nedan!
 
 
OK!: Vad kan vi förvänta oss av Hanna den här säsongen?
Ashley Benson: Ja detta år kommer hon att gå igenom lite av en mörk fas. Hon förlorar sinnet för vem hon är och hon vet inte riktigt vet vem hon är. Hon försökte vara som Allison och nu när Allison är tillbaka vill hon inte vara så längre. Hon känns som hon har försökt bevisa något och inte riktigt har visat vem hon är dom senaste åren. Hon kommer att gå igenom en mörk period. Hennes stil kommer att förändras drastiskt och hon kommer att komma tillbaka till alkohol som hon var i den första säsongen. Vi får se var det tar henne. Jag ville ha en mörkare story i år. Jag vet inte hur mörkt det kommer att gå, men jag vill att det ska gå ganska mörkt.

OK!: Är det kul att byta sin stil för att återspegla det?
AB: Ja, för nu är hon i jeans och stövlar och t-shirts, riktigt bekväma kläder - snarare än tidigare när det var alltid höga klackar och blommor, som jag älskar, men det är kul att se henne ändra lite.

OK: Älskar dom mörka ränderna i håret just nu.
AB: Dom är helt okej. Jag kan bara inte vänta med att ta ut dem för att jag har så mycket hår just nu med alla dom svarta delara - Jag vill ha ut det!

OK: Caleb återvänder till Rosewood den här säsongen, kommer han och Hanna kunna återuppväcka deras romans?
AB: Jag tror det. Jag tror att dom kommer att ha en riktigt intressant story tillsammans i år. Han är tillbaka och det är ganska besvärligt i början, eftersom Hanna är med Travis och han vet om det och han gillar det inte. Jag hoppas att dom ska bli tillsammans igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback