Uppdateringen

Hej på er! Josephine här. Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg om uppdateringen då jag såg att några fyllde i, i enkäten att vi har för lite uppdatering. Sen fick vi även en kommentar om uppdateringen, och jag ville bara göra ett svarsinlägg på det!
 
Vi försöker göra minst 4-5 inlägg per dag och vissa dagar kan uppdateringen bli sämre än andra och det beror på att vi bara är två stycken som bloggar och vi kan ibland bli upptagna med saker IRL som t ex jobb, skolan eller att vi reser bort vilket gör att vi inte kan blogga lika mycket. Vi hoppas att detta är något ni kan förstå då vi inte alltid kan ta bloggen i första hand. Men även om uppdateringen kan bli sämre vissa dagar så betyder ju inte det att vi försvinner, utan vi är som sagt bara lite upptagna med våra egna liv. Vi glömmer aldrig bort er och våran PLL blogg! Vi gör alltid vårt bästa när vi bloggar här för er och det hoppas jag syns :).
 
Något som jag skulle vilja fråga er är: hur många inlägg per dag skulle ni vilja önska att se? Skulle vara intressant att veta för vi vill ju göra våra läsare så nöjda som möjligt! :)
 
Vill även säga tack till er som följer våran blogg - det betyder massor och hoppas ni stannar! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker det är bra som det är! Typ 4-5 inlägg. Det blir inte sjukt mycket uppdatering att ta igen om man inte läst bloggen på två dagar eller så. Har man får många inlägg så blir det så himla mycket att ta igen!

Svar: Förstår vad du menar, tack för att du kommenterade! :)
Pretty Little Liars Fanblogg

2014-07-28 | 11:32:01
Postat av: Amanda

Jag tycker det är bra som det är! Typ 4-5 inlägg. Det blir inte sjukt mycket uppdatering att ta igen om man inte läst bloggen på två dagar eller så. Har man får många inlägg så blir det så himla mycket att ta igen!

2014-07-28 | 11:32:03
Postat av: Jomiis

Asså ja tycker 4-5 inlägg per dag är mycket (på ett bra sätt) & de flesta gör typ 1-2 inlägg per dag så fortsätt som ni gör & de gör inget ifall ni inte uppdaterar vissa dagar :)

Svar: Tack för din kommentar! :)
Pretty Little Liars Fanblogg

2014-07-28 | 13:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback