Tankar och observationer om avsnittet - INNEHÅLLER SPOILERS

- Att Ezra försökte vända Aria mot Spencer var bara patetiskt, bra att hon fick reda på vad Ezra faktiskt håller på med.
- Toby kom tillbaka - woho!
- Spencers förnekelse om hennes drogproblem, tyckte det var tråkigt att se. Jag gillade dock hur hon försökte byta ämne till att Ezra är A. Jag tyckte nästan synd om henne där. Hon försöker alltid att ta reda på sanningen för att hålla tjejerna säkra.
- Även om jag är liite skeptisk om Mona och Mikes förhållande så kan jag inte mer än att erkänna att dom är rätt söta ihop. Man ser verkligen att dom gillar varandra. Men Mona är fortfarnde opålitlig! Kan inte låta bli att tycka det.
- Det där med Toby i skogen och tatueringen... Tror ni att det kanske var Ezra som låg i skogen med den falska tatueringen?
- Spencers mamma är INTE glad om Spencers hemlighet!
- Ezras förklaring till Aria om Alison-bok grejen. Alltså jag vet inte om jag kan tro på storyn... fast ändå känns Ezra på något sätt liiite pålitlig. Men jag vet verkligen inte, haha men blir bara så förvirrad av denna serien. Kan tänka mig att Aria kommer förlåta honom till slut i alla fall, och då är vi tillbaka på ruta 1 igen och vi har frågan framför oss once more: vem är A?
- På tal om A, h*n har nu tag i boken som vi såg i den sista scenen.
 
HAR NI NÅGRA SPÄNNANDE TANKAR OM AVSNITTET?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback