Tankar om avsnittet - VARNING FÖR SPOILERS!

Oj vilket avsnitt! Så himla spännande och väldigt mycket drama. Jag kan säga att jag inte gillar Ali nu i alla fall, och det gjorde jag väl inte så mycket innan heller. Men nu efter detta avsnittet så kan jag lätt säga att hon inte står på min favoritlista. Man kan aldrig lita på henne och hon är alltid så sneaky och har sina egna planer på g utan att berätta för dom andra tjejerna. Nä, hon känns inte som någon äkta vän.
 
Sen har vi detta med Bethany & Ali - deras connection. Okej, så Mrs Dilaruentis hade en kärleksaffär med Bethanys pappa och Bethany kände Ali. Men varför ville Ali att Bethany skulle vara död?
 
Och den stora grejen såklart... att det var Mona som dom valde att döda. Tack och lov att det inte var Caleb haha, för det var jag väldigt orolig för att det skulle vara. Men ja... man undrar ju vem som mördade henne och varför hon blev mördad? Vad tror ni? Man såg ju blont hår (vilket kunde ha varit peruk) och kroppen såg ut som en kvinna så jag kan tänka mig att det var Cece. Har dock ingen teori för varför Cece skulle döda Mona... vad tror ni? Varför blev just Mona mördad och VEM tror ni gick in i hennes hus och dödade henne?

 
"Alison picked you because you care. And she can't."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback