Svar på från frågestunden

Jag vet inte om jag säkert förstod Melissas hemlighet! Kan ni skriva hennes hemlighet?

Melissa berättade för Spencer att hon såg Spencer gåendes med en spade/skyffel under natten Ali försvann. Sen såg hon (vad hon trodde var) Ali som låg på marken så hon begravde henne för att skydda Spencer eftersom Melissa trodde att Spencer hade dödat Ali. Men i efterhand märkte hon sen att det inte var Alison som hon begravde utan det var Bethany som hon begravde levande.

Vi har även gjort ett inlägg där vi skrivit om detta HÄR.

 

Berätta också lite om caleb.

Caleb verkar inte må så bra just nu eftersom han inte riktigt kan lämna det som hände i Ravenswood. Han dricker, drömmer mardrömmer och har blivit nästan en helt annan Caleb. Förhoppningsvis ändrar detta sig så att han blir den vanliga roliga Caleb som han var innan. Eller vad säger ni?

 

Hur gamla är ni som håller i denna blogg? :) älskar den i alla fall!

Kul att du gillar vår blogg! Här är våra åldrar på vi som bloggar här:

Linn: 19
Josephine: 17 (snart 18)
Isabelle: 16 (snart 17)

 

Vad tror ni Aria viskade till Mona under bion i dagens avsnitt som fick henne så upprörd?

Linns tankar: Bra fråga. Jag har faktiskt ingen aning. Har tänkt på det det väldigt länge, men kanske var någonting som Mike gjort/sagt som gjorde att Mona började tvivla.

Josephines tankar: Jag tror kanske Aria viskade något elakt till henne om att hon inte vill att Mona ska vara ihop med sin bror eftersom hon inte verkar helt okej med att dom två är tillsammans. Jag vet inte, det är svårt att veta. Förhoppningsvis får vi veta i framtiden!

 

Vem tror ni dör i nästa avsnitt?

Linns tankar: Jag tror att det är Melissa även om jag inte vill det. Är det inte hon så känns det som att det skulle kunna vara Mona, men Mona har så stor del i serien, så jag är lite tveksam.

Josephines tankar: Jag vet inte varför men jag har en känsla av att det kan vara Caleb. Jag VILL verkligen inte att han ska dö eftersom han äntligen är tillbaka men jag känner det på mig. Dels för att han har mått så dåligt det sista och även p g a att i senaste avsnittet så pekade den där brädan (anden i glaset) grejen på "Goodbye" så det kändes som ett tecken. Annars tror jag det kan vara Melissa eftersom hon har berättat sanningen för Spencer.

 

Hur många säsonger kommer det bli?
Två säsonger till är bekräftade - mer vet vi inte.

 

Tror ni Alison är A?

 Linns tankar: Jag har svårt att tro att hon är A, men jag skulle inte alls bli förvånad om det var så. Hon står absolut på min "misstänka"-lista.

 Josephines tankar: Nej det tror jag inte. Det känns som att det hade varit alldeles för "enkelt" i så fall och alla i PLL cast teamet säger hela tiden att det kommer "blow our minds" när vi får veta vem A är. Och om Ali var A så skulle jag inte bli så förvånad och överraskad. Jag tror det är någon mycket mer oväntad!

 

Hur många böcker finns det?
16 utgivna på engelska, plus två "extramaterial"-böcker.
 

Kan ni göra som typ en PLL tag, en ny asså eller en challenge så man får typ veta kanske vem man är mest lik eller något liknande?? :) Sedan får vi som läser också göra den om vi vill :) asså så att ni inte gör så att den bara är för er, det skulle iaf va kul ;)
Det kan vi absolut ordna. Håll utkik! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback