Vill bara säga en sak till er kära läsare...!

Jag (Josephine) vill bara säga att jag hoppas uppdateringen har varit okej det senaste. Skolan har ju kommit igång, så tiden är lite liten, men den finns, så jag gör så gott jag kan med bloggningen! Det blir även liite långsam update när serien har uppehåll, men vi gör som sagt så gott vi kan. Kommentera gärna om det är något ni vill se mer av, så fixar vi det!!! Kan vara allt från mer spoilers, till videos eller gifs. Kommentera på bara!:)
Kika in imorgon vid 10.00 för lite spoilers om våra PLL par och vid 12.00 kommer upp dagens fråga!
 
Hoppas ni har haft en bra skolstart och att ni njuter av de sista sommardagarna nu. Nu räknar vi bara ner till halloween avsnittet!:D
 
Tråkigt men sant.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback