Ravenswood - tankar om första avsnittet

Nu har jag precis sett första avsnittet av Ravenswood. Ska jag vara riktigt ärlig så var jag inte så taggad in för det, men jag tänkte att jag anstränger mig och kollar på första avsnittet så får jag se vad jag tycker. Och jag tycker faktsikt att det var riktigt spännande! Flera scener då jag hoppade till, kände mig lite rädd haha! Nä men det var faktiskt rätt många skrämmande scener, och jag kan tänka mig att forstätta kolla. Tar nog ett tag att komma in i det bara. Men jag är sån som gillar lite skräck, så detta är kanske en serie för mig. Dessutom är min favvo karaktär från PLL huvudkaraktär i Ravenswood, d v s Caleb... ;) Åh jag bara älskar honom. Så himla snäll och väldigt snygg, hehe.
 
Nämen om ni tvekar att se på Ravenswood så föreslår jag att ni tittar på första avsnittet i alla fall! Det var spännande och lite läskigt och det var ett slut som gjorde att man vill se nästa avsnitt. Ska bli kul att följa den faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Maja Sundqvist

Ravenswood var sjukt bra!

2013-10-26 | 12:08:05
Postat av: Emma

Ravenswood var obehagligare än vad jag trodde , sjukt bra :)

Svar: Jag håller med dig! :)
Pretty Little Liars Fanblogg

2013-10-27 | 17:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback