Red Coat-teorier

Alison - Jag har lite svårt att förstå hur hon kan gå igenom den lilla staden de bor i under flera månader utan att bli påkommen av någon. Jag tror att det krävs en större ursäkt än "Jag heter Vivian" för att hon inte ska bli påkommen på något sätt.

Courtney - Jag tror inte att det är Courtney, på grund av samma anledning som Alison själv. Är de tvillingar är det förmodligen rätt lika, vilket betyder att hon skulle bli påkommen, så jag har väldigt svårt att tro att det skulle vara hennes tvilling. Ifall hon nu har någon.

Cece - Det vore rätt uppenbart ifall det var Cece. Vi alla vet att de är lika, hon och Alison, så det vore alldeles för uppenbart att det är hon. Men hon har betett sig konstigt de senaste tiden. Vi vet att hon har någonting med Mona att göra, eftersom att hon besökte henne på Radley, men vad hon vet har vi ingen aning om.

Melissa - Jag vet faktiskt inte av vilken anledning Melissa skulle vara Red Coat. Men det vi heller inte vet är varför personen i fråga just har en röd kappa. Vet man den anledningen så kanske det vore lättare att reda ut.

Mona - Det har redan hänt så mycket med Mona, så jag tror verkligen inte att det är hon.

Aria - Det vore roligt ifall det var någon av tjejerna, men vi har ju faktiskt sett Aria (i senaste avsnittet) se Red Coat själv, så i så fall är Red Coat inte bara en person.

Jenna - Jag tror att det kan vara Jenna, för hon har ju någonting med någonting att göra, men vad har vi inte fått reda på än, så det kan absolut vara hon!

Maya - Det vore rätt roligt, men hon är väl död? Och ifall hon inte är det så har jag ingen aning om varför hon skulle vara den personen. Men vad gör Red Coat mer än att gå runt egentligen? Är Maya red coat så är hon förmodligen utpressad av någon.

Paige - Jag tror inte att Paige är helt oskyldig och ovetande om allt som berör A-team och de mord som begåtts, så nog skulle det kunna vara henne. Men det beror ju helt på vilken anledning red coat gör som hon gör. Hon går ju bara runt!


Kommentarer
Postat av: Bibi de Haas

Just nu har jag en tävling i samarbeta med caseapp!
Skulle vara sjukt kul om du skulle vilja vara med och tävla!

Kram!

2013-03-18 | 16:08:56
Postat av: Alice - foto & vardag ♥

Fin blogg.
Allt bra idag? :)

2013-03-18 | 17:17:59
Postat av: Denkillen

vill du bli veckans bloggare ?
i så fall ska du då gå in på min blogg och vara med i tävlingen :)

Du får chansen att synas framför 500-600 läsare om dagen och en widget på min blogg !

www.denkillen.colin.se
//Denkillen


ber om ursäkt om du inte gillar dessa kommentarer !

2013-03-18 | 18:50:09
Postat av: Emma Lannebrink

Bloglovinbyte? :)

2013-03-18 | 19:16:21
Postat av: Anonym

Vem är Courtney? Jag har inte hört att Ali har en tvilling? När sa dom det?

Fin blogg!

2013-03-19 | 16:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback