Ny bloggerska!

 
Hejhopp! 
Elin Brolin heter jag och är 13 år gammal och lever i den lilla lilla staden Hallstahammar i en liten liten villa. (actually är mitt hus enormt men anyways,,,) Jag älskar att sjunga och drömmer sedan låååång tid (ca 8 år) att bli sångerska (att bli fotograf eller skådespelerska är min plan B!), jag har även stor passion för mode & fotografi. Jag gillar pasta Carbonara och hatar att plugga (därför gör jag oftast inte det!). Jag älskar min bästa vän Saga och min familj, men annars hatar jag personer i allmänhet. Förutom alla mina underbara fans och bloggläsare, samt andra personer som jag kallar "vänner". 
Jag har stor komplex på min näsa & acne men jag överlever ändå. Jag har även försökt svälta mig själv, men eftersom jag älskar mat alldeles för mycket så misslyckades jag redan efter några timmar... 
 
Jag hatar att äta frukost men älskar Espresso House. Jag är beroende av bea-sås och subway. ÅÅÅHH VÄNTA!!! Jag tillhör världens bästa familj, nämligen Beliebers.
 
Okej... Det var litegrann om mig. Över till PLL mall nudå! 
 
Hur länge har du kollat på PLL?: Lång tid tillbaka, men började titta i säsong två tror ja... 
Varför började du titta på PLL?: Min bästa vän tittade på det (alltså Saga) och hon sa åt mig att titta på det.
Vart tittar du på PLL?: Swefilmer.com antagligen, eller här haha :'p
Vem tror du är -A?: Alltså (haha fattar ni? Jag startade med ett A... okej whatever) vet inte riktigt... Jag har olika tankar om det varje dag. Har någongång trott (tror fortfarande lite på det) att Aria har någonting med A att göra.. Sedan har jag även trott att Cece inte hade någonting med detta att göra.. Men där hade jag fel ;) Fast tror fortfarande inte att hon är den högsta A.
Tror du Alison är död?: Nej, det tror jag inte... Men jag är inte säker. Jag har två teorier på det. Men jag vet faktiskt inte. Kanske, kanske inte... 
Vilka förhoppningar har du?: Har inga förhoppningar alls. Vill bara veta vem som är A och allt sånt. Fast på ett sätt vill jag inte veta det, eftersom jag inte vill att det ska ta slut... Haha! Men jag hoppas på att Alison lever, i alla fall.
Någonting du vill säga mer?: EZRA OCH ARIA KOMMER BLI ETT PAR IGEN. 
 
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback