Vad Troian har och säga om vad som ligger i Wildens bil

Troian bellisario Describes what's in wilden's trunk!!

It just makes me think it's gonna be Jason... Plz don't kill him... He is my most favourite..

Troian did provide some insight as to what was in girls found hiding in Wilden’s car trunk during the last scene of finale.

Here’s what she teased:

“I can say, which is kind of funny, because when we shot the scene there was nothing in the trunk. When I say we know nothing, we were looking at nothing in the trunk, and I said to Marlene … ‘I just have to know. I’m an actor. Tell me what’s in the trunk so I can imagine it.’ And she said, ‘It’s pretty close to your worst nightmare.’ But when we shot the scene picking up with the season premiere where you see what’s in the trunk, she wasn’t far. It’s pretty awful.
 
Troian Bellisario Beskriver vad som finns i Wilden bil!

Det gör bara att jag tror att det kommer bli Jason ... Snälla döda honom inte ... Han är min favorit ..

Troian gav lite insikt om vad som flickorna såg i Wildens bil under den sista scenen i finalen.

Här är vad hon sa:

"Jag kan säga, vilket är lite roligt, för när vi filmade scenen fanns det ingenting i bagageluckan. När jag säger att vi vet ingenting, ser vi ingenting i bagageluckan, och jag sa till Marlene ... "Jag måste bara veta. Jag är en skådespelare. Berätta vad som finns i bagageluckan jag kan tänka mig det. "Och hon sa:" Det är ganska nära till din värsta mardröm. "Men när vi filmade säsongspremiären som fortsätter direkt efter säsongsfinalen i s.3 ser man vad som finns i bagageluckan. Hon var inte långt ifrån. Det är ganska så hemskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback