Hanna Marin - best quotes season 3 - del 1

"Har på sig 13 cm höga klackar och inget alls när han går igenom dörren"
 
"Inget funkar under vattnet. Det är ett vetenskapligt fakta."
 
"Varför tittar du på bilder på flintskalliga, tjocka män?"
 
"Jag skulle inte äta middag här om jag var du. Jag var tvungen att smyga runt i det köket, och jag såg en kackerlacka stor nog att kunna ha på sig ett förkläde."
 
"Ey, kan du fuska på ett blodtest?"
 
"Ingen dricker från hennes gök juice!"
 
"Ibland petar du på björnen och ibland petar björnen dig. *Suckar*. Det är från en film."
 
"Jag måste låna Emily för lite tjejsnack. Inte tjej-på-tjej snack. Bara tjejsnack" (Ni fattar hahahah...)
 
"New York ligger på en annan planet."
 
"Är du ens säker på att Shana är bög? Hon kollade knappt på mig."
 
DEL TVÅ KOMMER IMORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback