33 ledtrådar till att Aria är A

Är det någon av er som tror att Aria är A?
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag tror att hon har nåt med det att göra iaf, men vill verkligen inte de:(((

Svar: Nej det vill inte jag heller!
-I
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-22 | 17:02:10
Postat av: A

Hoppas verkligen inte att det är aria.. Eller någon av tjejerna! Skulle bli så besviken.. Fast iofs så blir jag nog besviken vem det än är haha

Svar: Skulle vara väldigt förvånande om någon av tjejerna är A! Ska bli spännande att se om man kan lista ut vem som är A på onsdag :)
-I
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-22 | 20:41:21
Postat av: Malin - MalinBelle.com

Nope! Värt att tänka på är ju att Mona var A från början & alltså har torterat alla 4 tjejer i 3 säsonger. Varför skulle Aria helt plötsligt efter att ha torterats av Mona i flera år själv vilja tortera sina vänner? Vad skulle hennes motiv vara när hon själv har blivit torterad av Mona så länge & vet exakt hur det är? Jag vet att många har A-teorier om henne men jag förstår inte varför hon efter 3 säsonger skulle vilja bli A, eller överhuvudtaget. Jag förstår verkligen inte vad hon skulle ha för motiv till det då hon själv genomlidit allt som Mona gjorde mot dem.

Jag tycker det verkar som att A är en kille & särskilt på de senaste bilderna & ledtrådarna som har postats av PLL-teamet osv. Det skulle inte förvåna mig om det är Lucas faktiskt, han var ju jätte snäll i början av serien men vi har ju alla sett att han inte längre är den snälla personen han var från början. Efter att jag läste någon teori om honom + att vi alla vet att Ali mobbade honom så skulle det iaf inte förvåna mig om han blivit galen på kuppen & därmed blivit A själv.

Svar: Jo det är sant, och jag förstår vad du menar! Jag kan också tänka mig att det är Lucas men jag kan inte släppa tanken vid att Aria är A. Det är svårt att gissa, men inatt lär vi få veta i alla fall! - J
Pretty little liars Fanblogg

2015-03-24 | 01:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback