Jesse

 
Vad tycker ni om Jesse? Tycker ni om honom?

Cape May

 
Vad tror ni denna scenen skulle betyda? Har Wilden något med Ezra att göra? Så förvirrande!

Plleeks

 

Dagens fråga


Get the look: Alison Dilaurentis


Stillbilder 4x19















Vad tycker ni om att hela avsnittet ska vara svartvitt? 

Birthday twin?

 
 
Vem är din födelsedags tvilling? Min är Cece!

Dead girls can't smile

 
Tänkte ni på att detta A meddelandet liknande ett tidigare meddelande dom hade fått? Någon ledtråd som vi skulle lägga märke till kanske?

Ezria?

 
Vad tyckte ni om denna scenen? Hade jag inte vetat att Ezra var A hade jag verkligen älskat den haha, men jag kan inte sluta tänka på att Ezra bara ljuger och är en idiot. Så jag har inte samma Ezria känslor som jag hade tidigare tyvärr! Dumma Ezra, allt är hans fel ;).

Sneak peek 4x18

 
 

Ny design

 
Nu har jag suttit i ett par timmar och grejat med en ny design! Hoppas ni gillar den. Blev själv rätt nöjd, och tycker det var skönt med en förändring. Kanske blir lite fler små förändringar framöver, då jag aldrig kan bli riktigt nöjd ;). Men vad tycker ni om den? :)

Pretty Little Liars 4x18 Promo "Hot for Teacher"


Dom senaste Ravenswood avsnitten

Såg ut som att vi hade glömt lägga upp dom senaste Ravenswood avsnitten. Ber om ursäkt för det! Här kommer dom:
 
Avsnitt 6: Revival
 
 
 
Avsnitt 7: Home is Where the Heart Is
 
 
 
Avsnitt 8: I'll Sleep When I'm Dead
 
 
 
Avsnitt 9: Along Came a Spider
 

Tankar om "Bite Your Tongue" - VARNING FÖR SPOILERS

- Mike + Mona
- Alltså WOW vilken chock ändå att dom två skulle bli "en thing"?! Såå oväntat, men ändå en bra och spännande grej. Blir ju bara mer drama - love it! Sen gillar jag även att Mike sa det där med att Aria har förlåtit sin pappa men inte Mona. Fast visst... hon är ju jätteweird och är alltid lite mystisk. Men jag tycker ändå det var bra sagt av Mike.
 
- Hanna + Holbrook
Ingen annan än jag som tror att något kärleks relaterat kan ske mellan dom?

- GRYMT av Aria att hon stod upp för sig själv mot Mona, Mike & Maggie! Haha jag bara "you go girl!" när hon sa till dom - speciellt Maggie. Dock hatar jag att Aria inte vet hur Ezra EGENTLIGEN är som person....

- Ölen och pajen
Så japp, tror alla fattade där att det var Ezra som Alison satt och snackade med. Och det har Spencer också lurat ut, så nu fattar hon att Ezra döljer något. När Aria sa "What kind of a monster would do something like this?" så såg man på Spencers blick att hon vet att det kan vara Ezra. Den smarta människan!

- Emily + Pappa Fields
Wow, vilken grym scen när Pappan skulle rädda Emily! Sjukt spännande och riktigt läskigt. Där blev man lite skrämd!

- Ingen Toby i detta avsnitt? Saknade honom :( Lika mycket som jag saknar Caleb.... (favvokaraktären)

FASHION
-Mona: Fint, men kan bli snyggare!
-Hanna: Helt okej.
-Aria: Snyggt!
-Emily: I like it!
-Spencer: Nja...
 
Men viktigaste av alllt... VAD TYCKTE NI OM AVSNITTET? :)

Önskemål?

Oj vad dåliga vi har varit på att uppdatera. Vi ber verkligen om ursäkt! Vi har lovat er bra uppdatering, men det har bara inte kommit. Vi vet inte riktigt varför om det beror på att vi inte har lust eller ork eller vad som helst. Men vi lägger i alla fall upp avsnitten varje onsdag, och det hoppas jag ni uppskattar. Vi ska verkligen försöka bli bättre! Det är bara svårt just nu, och jag kan som sagt inte riktigt sätta ord på vad det beror på. Bloggen hamnar lite i bakgrunden kan man säga. Men från och med NU ska vi ta och skärpa oss och få till riktigt bra bloggning. Kanske kan vi piffa upp designen lite också så att bloggen blir snygg och fräsch :). Kom gärna med önskemål om inlägg osv! Det hjälper verkligen! :)
 
/ Josephine

Säsong 4 avsnitt 17: Bite Your Tongue


Säsong 4 avsnitt 16: Close Encounters


Question

 
Vem är favvon?
 

Vem målade bilden?


Övre bilden är från förra avsnittet, undre bilden är på Wren. Tror ni det är samma person som ritat?

Alisons dagbok






Vad tror ni man mer kommer få reda på från Alisons dagbok? Och vad har Ezra för användning av den?
 

Sneak peek 4x16













 
 
 




 

The cast on Instagram





 
 

Promo 4x16


Säsong 4 avsnitt 15: Love ShAck, Baby


4x15 promo "Love shack, baby" - Promo


Säsong 4 avsnitt 14: "Who's in the box?"


En vecka kvar

Hej på er! Får väl börja med att säga gott nytt år och hoppas ni fått en bra start på 2014!
Som ni säkert märkt har det stått helt stilla här på bloggen, och det beror på att serien inte är igång, och vi kände att det skulle vara skönt med en liten paus. Men om en vecka idag så kör serien igång igen, och då ska vi försöka anstränga oss och få till riktigt grym bloggning! Jag är så himla taggad inför säsong 4B starten, kommer bli så galet bra!
 
Samma sak gäller Ravenswood, nästa avsnitt kommer på onsdag, alltså om en vecka! Avsnitten kommer självklart läggas upp här.
 
 
Förresten, visste ni att Ian Harding (Ezra) firade nyår i Sverige? Han la upp en bild på Instagram från Skansen och Gamla Stan i Stockholm. Så coolt!