SVAR PÅ ERA FRÅGOR

För ca en månad sen hade vi en liten s.k. frågestund på bloggen och nu tänkte vi ta tag & svara på frågorna! Några frågor är lite allmänna, som bara finns ett svar på liksom så de kommer först. Men några frågor är mer "tankar" så på dom frågorna kommer ni att få två svar, ett från Josephine & ett från Linn. Enjoy!
 
Allmänna frågor:
När kommer ni kunna lägga upp fler avsnitt av säsong 4?
- Vi lägger upp avsnitten varje onsdag, eftersom de kommer ut varje tisdag natt i USA. Så vi har lagt upp alla som redan finns, så det är bara att kika in här varje onsdag så kommer avsnitten!
 
Kommer Jason tillbaka? saknar honom :(
- Det vet vi tyvärr inte så jättemycket om. Jag (Josephine) saknar honom också väldigt mycket och vill gärna att han ska komma tillbaka. Men jag har hört lite här & var att han spelar in några andra program/filmer och att det är därför han inte visats så mycket på sistone. Men vi håller tummarna på att han kommer tillbaka!
 
Varför tror alla Alison har en tvilling, de har ju aldrig nämts nån gång i serien väl?
- Det går rykten om att Alison har en tvilling pga att i böckerna har hon en tvilling och därför tror folk att det kan vara så i tv serien också. Men inget har bekräftats så man vet inte om tvillingteorin stämmer i serien eller om det bara är så i böckerna. Vi får väl vänta & se!

Efter att Garret hade slått Alison med klubban levde hon ju fortfarande. Sen sa Garret att han såg henne med Arias pappa. Men sen hade väll Alison flugit till det där hotellet? Eller var det innan hon träffade alla?
- Hm... jag vet faktiskt inte riktigt. Men jag tror att hon flög till hotellet efter hon träffade alla. Dock inte säker.
 
Mer "tanke" frågor:
Vem av killarna i serien är snyggast?
Josephine: Själv tycker jag Caleb, även om alla såklart alla är väldigt snygga ;). Men Caleb alltså.... inte så mycket fel på honom alltså! ;)
Linn: Mike! Alla gånger ♥

Vilka tror ni är i A-teamet?
Josephine: Så svårt att veta. Men dom som verkar misstänksamma är typ dom självklara: Melissa, Mona, Paige, Jenna, Shana osvosv. Jag tror iaf att alla dessa har på något sätt "hjälpt" A. Men men vet ju inte. Detta program är ju bara fullt med överraskningar!
Linn: Jag tror som Josephine, att Melissa, Jenna, Shana och sedan säkert Ezra eller någon sån där oväntad.

Hur många säsonger tror ni det blir?
Josephine: Det är ju berkräftat att det kommer en femte säsong, och jag vet inte hur länge till efter det, som dom kommer kunna låta bli berätta vem A är, så jag tror inte mer än 6 säsonger. Annars blir det liiite för utdraget. Fast på samma gång vill jag inte att serien ska ta slut ;).
Linn: Jag tror också på 6 säsonger, sedan har jag hört talas om att det planeras en film. 
 
Vem tror ni att A är?
Josephine: Som jag sa tidigare, är det så sjukt svårt att veta. Och antagligen är det säkert den man minst anar. Haha jag sitter här och försöker tänka ut någon som det kan vara men tyvärr... jag kommer inte på någon. Så frustrerande detta program är alltså! ;)
Linn: Absolut ingen aning, jag har slutat tänka i de banorna för att man får aldrig de svar man vill få, vilket gör det helt omöjligt att gissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback