Pappret som Aria skulle prata utifrån

"Alison and Dr Rollins have told us how well Charlotte has been doing. How rapidly she has been able to integrate herself into the general hospital population. They feel strongly that now is the right time to reintegrate her into the community. It seems like there is a lot of evidence and a lot of people who support this viewpoint and from what Alison has told me it is hard to argue that Charlotte has made a lot of progress over the last five years.

While I'm not sure I can ever completely forgive Charlotte for the things she did to my friends and I, I do believe in second chances and I think that it's worth taking the risk to give Alison and Charlotte a chance to mend their family. I have a life now in another part of the country and I don't think freeing Charlotte will direct my daily life as long as she remains here in Rosewood. I am not afraid of Charlotte DiLaurentis any longer."
 
Svensk översättning:
"Alison och Dr Rollins har berättat för oss hur bra det går för Charlotte. Hur snabbt hon har kunnat integrera sig i sjukhusets befolkning. De känner starkt att det nu är rätt tid att återintegrera henne i allmänheten. Det verkar som det finns en hel del bevis och en hel del människor som stödjer denna synpunkt och utifrån vad Alison har berättat för mig är det svårt att hävda att Charlotte har gjort en hel del framsteg under de senaste fem åren.

Även om jag inte är helt säker på att jag någonsin kan förlåta Charlotte för de saker hon gjorde mot mig och mina vänner, tror jag ändå på en andra chans och jag tror att det är värt att ta risken att ge Alison och Charlotte en chans att laga sin familj. Jag har ett annat liv nu i en annan del av landet och jag tror inte att Charlotte kommer påverka mig och mitt liv om hon blir befriad, så länge hon fortfarande är kvar i Rosewood. Jag är inte rädd för Charlotte DiLaurentis längre. "
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback