Julian (Wren) förklarar hans paus från PLL

Julian Morris förklarar varför han tog en paus från PLL:
 
"Hur mycket jag än älskade att gå till PLL inspelningen varje dag, gjorde jag nödvändigtvis inte det arbete som jag först hade i åtanke när jag först började skådespela, den sortens som fick mig att vilja vara skådespelare. Anledningen till att jag älskade att skådespela var att arbeta med grymma regissörer. Och tänkte jag att om jag inte tog en paus från PLL och ge mig själv en nystart, skulle jag alltid ha serien som en krycka. Så jag gjorde det och det var det bästa. [...] Ett manus kom till mig som hette Kelly + Victor; en liten brittisk film, ingen superbra budget, men manuset var annorlunda och karaktären var fantastisk. Det skrämde mig, det utmanade mig, och det var allt jag var ute efter attgöra. [...] Vi gjorde filmen och sedan slutade det med att vi vann en BAFTA. "
 
 
KÄLLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback